Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی گفت: طرح احداث راه آهن دو خطه برقی پرسرعت اراک - قم با سرمایه‌گذاری خارجی نهایی شده و با اعتبار 4هزار میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

آقازاده افزود: با احداث این خط آهن پرسرعت که در مدت سه سال به بهره‌برداری می‌رسد سرعت تردد مسافران بین اراک و پس از آن با اتصال این خط آهن به تهران و اصفهان افزایش یافته و نقش موثری در توسعه اجتماعی و اقتصادی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: قرارداد ساخت کارخانه خودروسازی رنو در شهرستان های ساوه و زرندیه در روزهای پایانی سال۱۳۹۶ نهایی شد و عملیات اجرایی احداث و تجهیز آن اوایل سال۹۷ آغاز خواهد شد.

استاندار افزود: با استقرار این کارخانه خودروسازی، حداقل ۵هزار شغل مستقیم و ۲۰هزار فرصت شغلی غیرمستقیم در استان مرکزی ایجاد می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح