Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان نسبت به انتصاب مشاور جدید امنیت ملی آمریکا واکنش نشان داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ سیاسی مجلس نظرات

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش، نسبت به انتصاب «جان بولتون» به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش فرمانده ارتش به شعارهای ضدارتش منافقین

متن کامل یادداشت کدخدایی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جمعه 3 فروردین 1397

 حامی تروریست‌ها در دولت آمریکا!

خبر کوتاه است اما معنادار. جان بولتن حامی آمریکایی منافقین عالی‌ترین پست سیاسی را در دولت تمامیت‌خواه ترامپ بدست آورد! در سال‌های اول انقلاب که فضای مبارزه با آمریکا فراگیر بود، برخی از گروهک‌های تروریستی به دروغ خود را به عنوان تنها گروه مبارز علیه آمریکا جلوه می‌دادند و شعارهای به اصطلاح ضدامپریالستی آنها گوش فلک را کر کرده بود. اگر چه مردم همان موقع رفتار دوگانه این گروهک‌ها را بر نمی‌تابیدند و معتقد بودند اینها دست‌آموز خودِ آمریکا و استکبار هستند و به شعارهای آنها اعتماد نمی‌کردند. فرقه تروریستی رجوی از همین قماش بود و مردم آنها را نه تنها در مقابل آمریکا نمی‌دیدند، بلکه همراه با آنان می‌دیدند و اقدامات آنها علیه مردم را در راستای تأمین منافع بیگانگان می‌دانستند. امری که به فاصله یکی دو سال صحت آن محرز شد. بعد از اعلام جنگ مسلحانه علیه مردم و ترور فرزندان این مرز و بوم توسط گروهک منحرف رجوی، ماهیت آنها بر ملا شد و بعدها در عملیات مرصاد و همدستی آنها با صدام و حامیان او بهتر شناخته شدند. امروز این سؤال اساسی مطرح است که چرا یک سیاست‌مدار تندروی آمریکایی به پست حساسی گمارده می‌شود در حالی که مرتب با فرقه تروریستی رجوی نشست و برخاست داشته و از حامیان سرسخت این گروهک شناخته می‌شود. آیا می‌توان باور کرد این‌ها همه اتفاقی است؟ شعار دفاع از خلق و مردم در همان اوایل کار به ضرورت کشتن مردم  تبدیل شد و امروز شعار ضد آمریکایی آنها به مفهوم خوابیدن در بغل مخالفین مردم تعبیر شده است. سؤال این است که چه اتفاقی افتاد که شعار مبارزه با امپریا‌لیست آمریکا تبدیل به همکاری و مزدوری برای آنها شده است؟ آیا این قبیل گروهک‌ها از اول ساخته و پرداخته همان استکبار جهانی و به قصد ضربه زدن به مردم و منافع همین مردم به‌وجود نیامده بودند؟ ضمن اینکه بدیهی است که مخالفین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران، همه از یک آبشخور سیراب می‌شوند، آن هم آمریکا و اذناب پلیدش، خواه شعار ضد آمریکایی بدهند و خواه حامی حقوق بشر باشند و درس امروز اینکه، مراقب باشیم در مخالفت‌ها مقابل مردم قرار نگیریم و عمله آمریکا نشویم.

انتهای پیام/

R1011202/P1010114/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی اخبار آمریکا دونالد ترامپ حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزار‌های سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان و حقوق بشر برافتاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است