Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که وعده وی به رهبر مقاومت دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر جنگیدن یمنی‌ها در کنار حزب الله علیه رژیم صهیونیستی یک تعارف نبوده است.

به گزارش ایسنا، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با روزنامه الاخبار لبنان گفت: در صورتی که اسرائیل دست به هرگونه حماقتی بزند هزاران تن از مردمان قبایل یمن شوق نبرد علیه اسرائیل را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از نقش مستقیم تل‌آویو در جنگ علیه یمن و توجه رژیم صهیونیستی به جبهه‌های مشرف به دریای سرخ خبر داد.

رهبر جنبش انصارالله خاطر نشان کرد: تلاش‌های عربستان سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت؛ همانطور که سیاست‌های عربستان در سوریه و عراق نیز همین وضعیت را داشته است.

وی گفت: شانه خالی کردن کشورهای عربی و بین‌المللی از یمنی‌ها باعث نشده است که هویت یمنی‌ها در حرکت در مسیر مقاومت تغییر کند و همین مساله مقاومت بود که یکی از دلایل جنگ علیه یمنی‌ها شده است.

عبدالملک حوثی خاطرنشان کرد که به اتهام‌های نظام‌های عربی مبنی بر وابستگی به خارج اهمیت نمی‌دهد.

وی توهمات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درمورد خارج کردن جنبش انصارالله از نقشه سیاسی و مردمی یمن را به سخره گرفت و گفت: در تجاوز آمریکایی – عربستانی ریختن خون مردم یمن مباح شمرده شده است؛ چراکه آنها مطمئنند که در مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای مخالفت شدیدی با آنها نمی‌شود و همچنین به این دلیل که می‌دانند به صورت درست و پاک نمی‌توانند اهداف نظامی خود را محقق سازند، به همین دلیل دست به اقدامات وحشیانه می‌زنند تا این اقدامات سبک و روش آنها در تجاوزشان شود.

وی افزود: متجاوزان امیدوارند که این اقدامات وحشیانه به آنها برای پیروزی در نبرد و تحقق هدفشان در اشغال کردن سراسر یمن کمک کند و آنها از کشتار هزاران کودک، زن و غیرنظامی در شهرها و روستاها به روشی وحشیانه که کشتار دسته‌جمعی خوانده می‌شود،‌ إبا نکرده و بازارهای شلوغ و جمع‌های غیرنظامیان را در مناسبت‌های اجتماعی همچون عروسی‌ها و مراسم عزا و همچنین محله‌های شلوغ و مدارس و مساجد را هدف قرار می‌دهند.

خبر در حال تکمیل است

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟