Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مجرمان و خاطیان بدانند که سراسر مرز‌های استان سیستان و بلوچستان محیطی نا امن برای تردد و اسکان آنان است.

محمدعلی حمیدیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم Crime دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امنیت یک مطالبه اجتماعی و یک شاخص رضایت اجتماعی شهروندان محسوب می‌شود که تمامی نهاد‌های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی مکلف هستند تا در راستای تامین این درخواست به حق شهروندان نهایت مساعی و تلاش خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امنیت افزایش گرایش به سرمایه گذاری‌های تولیدی را برای کارآفرینان ارتقاء می‌دهد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری این مقوله را با جدیت پیگیری کرده است که در این راستا زیرساخت‌های قانونی مناسبی نیز طراحی شده و از طریق دستورالعمل‌های کاربردی به استان‌های کشور ابلاغ شده است.

حمیدیان ادامه داد: یکی از این دستورالعمل‌های موثر و حائز اهمیت دستورالعمل جمع‌آوری محکومین متواری است که از یک سوء از تکرار جرم توسط خاطیان و هنجارشکنان پیشگیری می‌کند و از سوی دیگر منجر به افزایش متغیر‌های امنیت اجتماعی می‌شود.

وی بیان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته با همکاری نهاد‌های انتظامی و امنیتی و با راهبری دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان فرآیند عملیاتی کردن این دستورالعمل را مدنظر قرار داده و با اقدامات اجرایی بیش از ۲۰ درصد از محکومین متواری استان را دستگیر و روانه مراکز تنبیه و تربیتی کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین لازم است تا با جدیت، به تمامی شهروندان استان ضمانت دهیم که این برنامه به عنوان یک سیاست مستمر در دستور کار قوه قضاییه است و مجرمان و خاطیان بدانند که سراسر مرز‌های استان محیط نا امن برای تردد و اسکان آنان است.

حمیدیان گفت: از شهروندان عزیز این درخواست را داریم تا با هدف تسریع در تحقق مطلوب و به هنگام این دستورالعمل، همکاری‌های خود را با نهاد قضایی تداوم بخشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جرم Crime اقتصاد سیستان و بلوچستان معاون دستگیری متواری مجرمان فیلم عکس من زندگی شوم خواستگاری دختر قتل مرد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش یافته است و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین می باشد.

وی افزود: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، ادامه داد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته اند.

مبارکی با اشاره به افزایش ۷۹ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ۴۰ درصد مزارع گندم سیستان و بلوچستان برداشت شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است