Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان با اشاره به این که ۴ کیلومتر از حصار ناصری در محدوده این منطقه قرار گرفته است، افزود: بسیاری از جاذبه‌های دیدنی پایتخت که با معماری بی نظیر در بافت تاریخی شهر تهران قرار دارند؛ برای نوروز آماده بازدید علاقمندان است.

وی با بیان این که نقشه جدید گردشگری منطقه ۱۱ با اضافه شدن ۲ مسیر تهیه شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد مسیرهای گردشگری تعریف شده در این نقشه به ۵ مسیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ارتباط با مسیرهای جدیدگفت: محور ویژه ولی عصر(عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر(عج) و میدان امام خمینی تا میدان حر و خانه تیمورتاش دو مسیر جدید گردشگری محله‌های مرکزی شهر تهران است که در نوروز ۹۷ رونمایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ ضمن پیشنهاد بازدید از مسیرهای پیاده روی و کوچه گردی محله های قدیمی که چارسوق چوبی ، بازارچه نائب آقا و سقا خانه یکصد ساله خیابان فروزش در آن قرار دارند ؛ به معرفی سایر مکان‌های تاریخی پایتخت پرداخت و ادامه داد: میدان تاریخی حسن آباد ، موزه ثبت احوال، خانه محمد درگاهی ، مقبره شیخ هادی، مدرسه فیروز کوهی، تالار وحدت، کوچه قرینه لولاگر، خانه ارامنه، موزه مقدم، موزه قرآن، هنرستان موسیقی، خانه پروفسور عدل ، خانه امیر بهادر ، مجلس سنا ، مسجد منشور ، میدان حر ، اداره پست ، کلیسای شرق آشور ، مسجد توتونچی، بانک تهران، بوستان رازی، میدان راه آهن ، مسجد مشیر السلطنه ، خانه انیس الدوله ، خانه مینایی ، مسجد فخریه ، تأتر شهر و خانه تیمورتاش ۲۸ مکانی هستند که هر یک قصه ای برای شنیدن و جاذبه ای برای دیدن دارند.

وی همچنین در ارتباط با اماکن تاریخی منطقه ۱۱ عنوان کرد: در سال های گذشته تعداد ۲۲ مکان تاریخی وگردشگری برای بازدید علاقه مندان وجود داشت که با رایزنی های انجام شده این تعداد به ۲۸ مکان تاریخی افزایش یافته است.
آبادیان در ارتباط با اماکن تاریخی گردشگری اضافه شده گفت: خانه تیمور تاش که اکنون موزه جنگ است و خانه مینایی از جمله اماکن تاریخی هستند که شهروندان می توانند در نوروز ۹۷ از آن ها بازدید کنند.

آبادیان همچنین از ارائه خدمات گردشگری به مسافرین در سطح منطقه ۱۱ خبر داد و افزود: درایام نوروز ۳ ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری در میدان راه آهن ، میدان حسن آباد و بوستان دانشجو آماده ارائه خدمات ، نقشه گردشگری و پکیج های نوروزی و تخفیف های بازدید از مکان گردشگری هستند.

نصراله آبادیان جاذبه دیدنی گردشگری پایتخت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟