Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-25@12:34:53 GMT

خبر خوب چهار عضو کابینه روحانی برای مردم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۷۷۵

مازندمجلس: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تصویب لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در قوه قضائیه و ارسال آن به دولت و سپس به مجلس خبر خوب ماست و امیدوارم شاهد تصویب نهایی آن در مجلس به صورت قانون باشیم.
وی ادامه داد: این لایحه دستاورد بسیار خوب و ملی است و مردم هم در این زمینه انتظاراتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه به احساس امنیت، آرامش و عدالت در جامعه کمک می‌کند.
 اکتشاف جدید در حوزه مس و آهن خبر خوب شریعتمداری برای مردم
همچنین محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر خوبی از حوزه فعالیت خود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان داد و گفت: موفقیت‌هایی در حوزه اکتشاف در معاون به دست آوردیم.
وی ادامه داد: این اکتشافات در حوزه مس و آهن در دو  منطقه جنوب یزد و حوالی نائین اصفهان است به زودی مردم را از پیدا شدن این ذخایر بزرگ مطلع می‌کنیم.
ساختن مدرسه‌ای شایسته، خبر خوب بطحایی
 سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر وزارتخانه متبوعش را اینگونه بیان کرد: در تلاشیم تا مدرسه‌ای شایسته برای دانش‌آموزان ایجاد و نواقص و کاستی‌ها را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: مدرسه باید محیط با نشاطی برای دانش‌آموزان باشد چرا که محل زندگی دوم آنان است.اگر بتوانیم در مدارس مهارت‌های زندگی کردن را به بچه‌ها به خوبی بیاموزیم، قطعا والدین هم خوشحال می‌شوند.
ولی‌الله سیف رئیس‌ کل بانک مرکزی نیز  تاکید کرد: همه مسئولان در تلاش اند تا رفاه بیشتری برای مردم ایجاد شود و یکی از هدف‌گذاری‌ها در سال 97 ادامه پر شتاب تر این روند است.
وی ادامه داد: همچنین امسال تلاش می‌کنیم تا مشکلات بیشتری از سپرده گذاران در موسسات غیرمجاز را حل و فصل کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: حفظ تورم تک رقمی سال گذشته برای امسال هم استمرار می‌یابد.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: ادامه رئیس لایحه زندگی ایجاد مرکزی دانش آموزان امسال بیشتری مدرسه ای امنیت تصویب شریعتمداری می کنیم معاون شایسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • چهار محور در استان مسدود است
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد