Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تصفیه فاضلاب و سیستم فاضلاب شهر لردگان به صورت جدی در دستور کار است و با برآورد اولیه ۱۰.۵ میلیارد تومان اختصاص اعتبار تابستان ۹۷ به بهره برداری می‌رسد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

محمد خالدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با بیان اینکه این شهرستان در محور توسعه قرار گرفته است، اظهار داشت: با همت دولتمردان و مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری‌هایی شد تا شهرستان لردگان نیز توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان در حوزه آب شرب و آب کشاورزی مشکل جدی دارد، افزود: برای تامین آب شرب دو پروژه تعریف و پیگیری و امروز در حال اجراست که پروژه انتقال آب شرب از رودخانه کره بس به ظرفیت 120لیتر بر ثانیه است و لوله انتقال آن تا روستای ده‌علی اجرا شده است.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس مشخصات این پروژه آب 50 هزار نفر را تامین می‌کند اما جهت تکمیل این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خالدی خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب چشمه آتشگاه برای بخش رودشت و جمعا 53 روستا که با ظرفیت 100لیتر بر ثانیه و با اعتباری بالغ‌بر 40میلیارد تومان طی 3 سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آب کشاورزی برای بخش‌های مهمی از شهرستان لردگان از جمله بخش خانمیرزا، منطقه ریگ و میلاس گفت: تأمین آب بخش کشاورزی این مناطق در دل پروژه سد ونک تعریف شده که این سد ماده 23 آن صادر و تمام مراحل مربوط به اختصاص ردیف بودجه ملی آن به سر انجام رسیده است که در آینده باید مراحل اجرایی آن دنبال شود که این پروژه مهم حدود 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه جاده‌های این شهرستان تصریح کرد: جاده بروجن ـ لردگان که سر جمع خارج ردیف بودجه ملی حدود 56 میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق قرضه جذب شده که این مهم با همکاری مسئولان استانی انجام شد.

خالدی ادامه داد: سال گذشته مجوز ساخت آزاد راه لردگان ـ ایذه صادر شد و در جلساتی هم در اردیبهشت ماه 96 با حضور معاونین وزارت راه و استاندار وقت و سرمایه گذار تشکیل شد و در حال احضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی گفت: همچنین گرده چهار طاق منج مناقصه مربوطه با اعتباری به مبلغ 5.5 میلیارد تومان انجام شده است و در این فرصت امسال اجرای آن شروع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده لردگان به فلارد در فاز اول آن با مبلغ 7 میلیارد تومان تا روستای منجرمویی در دستور ساخت قرار گرفته است.

خالدی با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهر لردگان افزود: بحث تصفیه فاضلاب و سیستم فاضلاب شهر لردگان به صورت جدی در دستور تکمیل قرار گرفت و با برآورد اولیه 10.5 میلیارد تومان اختصاص اعتبار قرار است تابستان 97 به بهره برداری برسد ودر فاز بعدی فاضلاب شهرهای آلونی و مالخلیفه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی