Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@10:44:46 GMT

صبح یک روز بهاری در ایستگاه هواشناسی میاندوآب/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۰۹۳۹

صبح یک روز بهاری در ایستگاه هواشناسی میاندوآب/ تصاویر

به مناسبت سوم فروردین، روز جهانی هواشناسی به ایستگاه هواشناسی میاندوآب رفته و تصاویری را از این ایستگاه ثبت کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سازمان جهانی هواشناسی(WMO)، همه ساله ۲۳ مارس مصادف با سوم فروردین را به عنوان روز جهانی هواشناسی تعیین کرده است.

امسال نیز سازمان جهانی هواشناسی با توجه  به رخداد تغییر اقلیم و آثارش بر وضع هوا، شعار “آماده باش جوی; هوشیاری اقلیمی” را برای این منظور انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به مناسب روز جهانی هواشناسی، تصاویری از ایستگاه هواشناسی میاندوآب  را که ثبت کرده ایم، از دریچه دوربین زرین خبر مشاهده می کنید.

 

             

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب

رضا مقدم مدیر جهادکشاورزی میاندوآب در بازدید از مزارع یونجه این شهرستان گفت: بر اساس الگوی کشت ارائه شده از سوی سازمان جهادکشاورزی استان، امسال سطح زیر کشت محصول یونجه در این شهرستان بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است و بطور متوسط سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه تولید می‌شود.

وی افزود: میاندوآب با وجود دارابودن ۶۴ هزار رأس دام‌سنگین و ۴۰۴ هزار رأس دام‌سبک، یکی از قطب‌های مهم دامپروری استان محسوب می‌شود، از این‌رو کشت نباتات علوفه‌ای از جمله یونجه به‌منظور تولید و تأمین علوفه مورد نیاز احشام از دیرباز در این شهرستان مرسوم بوده به‌طوریکه در تولید علوفه دارای رتبه استانی و کشوری است.

مقدم ادامه داد: همچنین در راستای کنترل عوامل خسارت‌زا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح روستا‌ها و فضای مجازی، تاکنون در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع یونجه، عملیات تلفیقی مبازره با آفت سرخرطومی انجام گرفته است.

وی با مطلوب ارزیابی‌کردن وضعیت مزارع یونجه شهرستان، هدف از این بازدید را بررسی نتایج کنترل و کاهش جمعیت آفت سرخرطومی در این مزارع برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • باران بهاری در راه مازندران
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • فیلم | ایستگاه راه آهن بیشه استان لرستان در آستانه ثبت جهانی
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • شهروند خبرنگار؛ نبود علائم هشدار دهنده در جاده میاندوآب – شاهین دژ
  • توسعه شبکه آب شرب در منطقه تازه توسعه یافته شهرک آیدین میاندوآب
  • تداوم رگبارهای بهاری در سیستان و بلوچستان