Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره نوروزگار از دوم تا دوازدهم فروردین خبر داد و اعلام کرد: برنامه های فرهنگی هنری با رویکرد خانواده محوری طی ایام نوروز در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش امتداد نیوز، علی درویش پور در بازدید از ستاد نورورزی گردشگری شهرداری تهران گفت: ما برای شهروندان، میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور و سایر کشور ها که از فرهنگ های مختلف وارد برج میلاد می شوند برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم تا لحظات خاطره انگیزی را برای آنان رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جشنواره نوروزگار را پاتوق اهالی هنر و محل شادی و تفریح عنوان کرد: جشنواره نوروزگار در سال ۹۷ به سبک و سیاق متفاوتی برنامه ریزی شده  است. این جشنواره مرکز هنرنمایی گروه های مختلف هنری از جای جای ایران است.

به گفته درویش پور، این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی از قبیل برگزاری آیین‌ها و موسیقی اقوام مختلف، مجموعه‌ای از مشاغل تهران قدیم، سالن بازی کودکان و سرگرمی‌های شاد و مفرح دیگر است.

وی با اشاره به رویکرد خانواده محوری برنامه های نوروزی برج میلاد افزود: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و جمعی برای ایام نوروز در برج تدارک دیده شده تا در فضایی امن و سالم، نوروز شیرین، پرهیجان و شادی برای خانواده ها رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم در جشنواره نوروزگار بیشترین تمرکز و توان در حوزه گردشگری و برای ساماندهی و اوقات خوش گردشگری برج باشد تا بازدیدکنندگان با خاطره ای خوش از برج خارج شوند. همچنین در آبنما ، آبراه ها و محوطه پیرامونی برج جلوه نمایی بهار را خواهیم داشت.

درویش پور در ادامه از راه اندازی شهر مشاغل کودکان در برج میلاد خبر داد و گفت: شهر مشاغل کودکان برای آموزش فنون و مهارت های مختلف زندگی، شغلی و اجتماعی به زودی راه اندازی می شود تا کودکان در حین بازی و هیجان، بتوانند مهارت های خوبی را نیز بیاموزند.

مدیرعامل برج میلاد تهران تاکید کرد: در این دوره از جشنواره در کنار پهن کردن سفره هفت سین ،برگزاری کارناوال های شادی به همراه تن پوش های عروسکی، برگزاری کنسرت های محلی در گذرگاه برج میلاد، آشنایی با سوغات و صنایع دستی شهرهای دیگر در قالب برگزاری نمایشگاه های مختلف را داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در گالری ها ضمن نمایش آثار هنری، گردهمایی استارتاپ ها با حمایت از کسب و کار الکترونیک و نمایش آداب و رسوم نوروزی کشورهای مختلف در سرای ملل، تدارک فضای بازی های مختلف برای کودکان و نوجوانان در سرای تفریحات، جنگ هنری با حضور گروه های هنری و هنرمندان مختلف برای مردم، نمایشگاه های فرهنگی هنری و بازی های فکری ویژه نوجوانان برپا می شود.
همچنین نمایشگاه بی نظیر از موتورسیکلت ها و خودروهای کلاسیک و مدرن به صورت ویژه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: همچنین شهروندان نیز می توانند از خدمات زیپ لاین و پل معلق، اتاق فرار، سالن های سینمایی برج، رستورهای مختلف نیز استفاده کنند. ضمن آنکه در محوطه آبنمای موزیکال و سایت نمایشگاهی برج میلاد غرفه های تفریحات و سرگرمی نیز راه اندازی می شود تا همه گروه های سنی بتوانند از برنامه های مختلف نوروزی استفاده کنند و با خاطره ای خوش مجموعه برج میلاد را در سال جدید ترک کنند.

true برچسب ها : خانواده علی درویش پور گردشگری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند

با حکم دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد کرم‌الهی دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در احکامی جداگانه دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره تئاتر ایثار را منصوب کرد.

بر این اساس، حمید ساروخانی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.
همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

 

حمید ساروخانی و محمد لارتی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و از جمله مدیران با سابقه اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است