Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:47:43 GMT

۷محور مواسلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۰۲۷

۷محور مواسلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۷ محور مواسلاتی تا اطلاع ثانوی خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ اجتماعی انتظامی شهری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مسدود شدن 7 محور اظهار کرد:محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان،‌محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز ، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان ،‌ محور استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین  به علت ریزش کوه مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین از مسدود شدن محور پونل-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شوش - فتح‌المبین در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و همچنین محور ارسک _دیهوک به علت طغیان سیل در ستان خراسان جنوبی خبر داد.

به گفته وی این 7 محور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

انتهای پیام/

R1491/P1010114/S2,21,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع