Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@04:08:17 GMT

تلگرام ۲۰۰ میلیونی شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۱۳۳

خرداد:  تعداد کاربران فعال تلگرام به 200 میلیون در ماه رسید.
به گزارش خرداد از خبرآنلاین، پاول دوروف در خبری 200 میلیونی شدن کاربران پیام رسان خود را اعلام کرد و گفت: اگر تلگرام به مثابه یک کشور بود، باید آن را ششمین کشور پرجمعیت دنیا می‌نامیدیم.
وی تاکید کرد تلگرام هرگز از تبلیغات روی پیام رسان خود بهره نبرده و این تعداد کاربر، حاصل دعوت کاربران از یک‌دیگر بوده و بدون داشتن سهامدار و تبلیغات‌چی است که نه با نهادهای حکومتی، نه با کمپانی‌های «داده کاو» و نه با بازاریاب‌های اینترنتی کار می‌کند و از آگوست 2013 بدین سو ذره‌ای از دیتای کاربران را به آنها حواله نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اپلیکیشن تلگرام همچنین با نسخه 4.8 برای آی او اس و 4.8.5 برای اندرویدی‌ها با قابلیت سرچ روی استیکرها آپدیت شد. با نوشتن نام ایموجی و استیکر، آیکون مورد نظر یافت شده و شما می‌توانید به تلگرام خود اضافه کنید.
هنگام ارسال عکس از منوی take and send multiple media می‌توان بیش از یک عکس را حواله کرد. کاربران آی او اس نیز مانند اندروید زین پس می‌توانند از حالت مُد شب به طور خودکار بهره‌مند شوند. برچسب ها: تلگرام ، پاول دوروف ، شبکه اجتماعی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه

او گفت: «ما در وزارت نیرو از قانون فراتر رفتیم و با تصمیم خودمان برای ازدواج و تولد هر فرزند بین ۱۰ تا ۱۸ میلیون به همکاران پاداش می‌دهیم! زیرا در این زمینه احساس تکلیف می‌کنیم و کارهای زیادی در این حوزه انجام می‌دهیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم