Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@14:57:18 GMT

تهران باید به مقصد گردشگری تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۱۹۲

تهران باید به مقصد گردشگری تبدیل شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تهران به عنوان پایتخت سیاسی کشور باید به مقصد گردشگردی تبدیل شود.

به گزارش امتداد نیوز، حجت نظری با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۷؛سال بسیار خوب،پر برکت و سرشار از شادی و تندرستی برای همه هموطنان عزیز و مردم شریف تهران باشد.

وی با بیان اینکه باید شهر تهران از” معبر “گردشگری به “مقصد” تبدیل شود،افزود؛متاسفانه تهران بعنوان پایتخت سیاسی کشور معبری برای تردد مردم به شهرهای دیگری که از جنبه های مختلف واجد ارزش های تاریخی،فرهنگی و … هستند،تبدیل شده در حالیکه باید به عنوان مقصد گردشگری مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:امید است در سال ۹۷ و با اقداماتی که همکاران خوبمان در شهرداری تهران انجام می دهند، هموطنان عزیز بیشتر از اماکن تاریخی،تفریحی شهر تهران بازدید و از جذابیت های دیدنی تهران بیشتر لذت ببرند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت

استاندار اردبیل گفت: مرگ و میر نوزادان که در استان روند صعودی داشت، در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

استاندار اردبیل گفت: خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • رئیسی با بدرقه مقامات تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند