Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در قالب طرح امداد نوروزی ۹۸ بیمار تصادفی در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های کرمان اعزام شدند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ استانها کرمان نظرات

سید‌محمد صابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: 242 نفر از صبح روز گذشته تا صبح امروز سوم فروردین‌ماه جاری در قالب طرح امداد نوروزی به بیمارستان‌های کرمان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه از این تعداد 98 بیمار تصادفی بودند گفت: کمپ سلامت نوروزی در تمام شهرستان‌های استان کرمان راه‌اندازی شده و 271 نفر نیز در 24 ساعت گذشته در قالب طرح امداد نوروزی به کمپ سلامت نوروزی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد 8 هزار و 787 نفر به اورژانس بیمارستانی مراجعه داشتند افزود: موارد زایمان طبیعی و سزارین در بیمارستان‌ها نیز 130 مورد گزارش شده است.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: کلیه‌های و کبد بیمار مرگ مغزی جدا در بیمارستان کاشانی جدا و به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.
رمضان نژاد افزود: سید تقی طاهری چم کاکایی ۴۴ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در بیمارستان کاشانی شهرکرد بستری و پس از تایید مرگ مغزی اعضای بدن وی اهداء شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال این دومین عمل جدا سازی اعضاء در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد