Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@06:34:23 GMT

شهر تهران باید از «معبر» گردشگری به «مقصد» تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۳۱۰

رویداد۲۴-عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تهران به عنوان پایتخت سیاسی کشور باید به مقصد گردشگردی تبدیل شود.

حجت نظری با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۷؛سال بسیار خوب،پر برکت و سرشار از شادی و تندرستی برای همه هموطنان عزیز و مردم شریف تهران باشد.

وی با بیان اینکه باید شهر تهران از" معبر "گردشگری به "مقصد" تبدیل شود،افزود؛متاسفانه تهران بعنوان پایتخت سیاسی کشور معبری برای تردد مردم به شهرهای دیگری که از جنبه های مختلف واجد ارزش های تاریخی،فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند،تبدیل شده در حالیکه باید به عنوان مقصد گردشگری مطرح شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:امید است در سال ۹۷ و با اقداماتی که همکاران خوبمان در شهرداری تهران انجام می دهند، هموطنان عزیز بیشتر از اماکن تاریخی،تفریحی شهر تهران بازدید و از جذابیت های دیدنی تهران بیشتر لذت ببرند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفتگوی خصوصی خواهد داشت.

روسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6084945

دیگر خبرها

  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • روستای سهیلی جزیره قشم مقصد گردشگری دریایی در کشور
  • اضافه شدن زندان "هارون‌الرشید" به مسیر گردشگری
  • عمارت کوشک امیرسلیمانی حریم دار شد/ زندان هارون الرشید در مسیر گردشگری تهران
  • زندان هارون الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!