Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - احسان علیخانی با انتشار متنی در اینستاگرام به انتقاد سیروان خسروی خواننده پاپ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی متنی را در اینستاگرام در واکنش به سخنان انتقادی سیروان خسروی از برنامه‌های تلویزیون در تحویل سال منتشر کرد که بدین شرح است: سال بايد تحويل ميشد،با يك تفاوت و ملاحظه، تقديرِ تقويمِ پايانِ سال، ٤٠ دقيقه مانده به تحويل سال را با شب شهادتِ امام هادي (ع)مقارن كرد و حالا قواعدِ تلويزيون براي مراعات فضا، در اين لحظات گفتيم چه كنيم كه فقط حرفهاي بي ثمر و تكراري نباشد، ياد شهروز افتادم، شهروزي كه در آخرين روز فيلمبرداري مستند ديگري در زندان از كنارم گذشت و با همان لهجه آذري بهم گفت:١٢سالِ زندانم و دخترم در مركز بهزيستي زندگي ميكند و كسي نيست كه از شاكيانم رضايت بگيرد و حتي شماره تلفن مركز بهزيستي را سالهاست گم كرده است و صداي دخترش را حتي نشنيده، با زحمت بسيار و لطف كسي كه اصرارش به گمنام بودن است تمام هماهنگى هاى لازم را جهتِ رضايت از شاكيان شروع كرديم و شهروز ٢٨ اسفند آزاد شد، چرا جلوي دوربين دخترش را ديد؟! چون هزاران نفر ديگر شبيه شهروز چشم انتظارند و وظيفه رسانه و امثال من و تو ، فرياد زدن براي كمك است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انعكاس دردِ مردم كه از هر كار ديگري براي آن لحظات سخت تر است از دعوت بي دليل آدمها و تكرارِ حرفهاي تكراري، كاشكي بودين و لرزيدن دست و پاي شهروز و مبينا را پشت صحنه از خوشحالي ميديدين، دوست عزيزم،با ديدنِ ١ دقيقه ويدئو ٢٠ ساعت جشن و سرور را ناديده نگير،من صداي مردم بودن،در هر فرصتي از دردِ مردم گفتن را دوست دارم، جمع كردن انبوهي از رفقاي سلبريتي در يك قاب در كارنامه من در سال‌هاي گذشته بسيار است امسال هم ميزبانشان بودم با افتخار ، اما من تعهد هنرمند در هر بزنگاهي را نسبت به جامعه و مردم ستايش ميكنم ، بغض مهمانانِ من در لحظه دعاي تحويل سال،اشك ذوق و معرفت بود براي عقد نو عروسمان و پدر دار شدن مبينا روبرويشان ،اوجِ شادي برنامه من ، جشن عقد دو زوج كرد سر پلِ ذهابي بود كه زديم و كوبيديم برايشان،كه بهنام،شادترين را برايشان خواند و ما جيغ خوشحالي ميزديم براي نو عروسي كه پدر و مادرش در دنيا نبودند و اشك شوق ميريخت،٢٠ ساعت زديم،كوبيديم،جيغ زديم،خنديديم،لحظاتي از شاديهايمان در برنامه در ويدئو بالا هست ٤ روزه ديگه همه فراموش ميشود ، قابِ مبينا كنارِ پدرش و حال خوبِ نو عروسانِ سر پلِ ذهابي،در بهارنارنج ابديست،

شادي فقط لبخند من و تو در لحظه نيست، شادي ميتواند خلق معجزهاي ساده و ماندگار در زندگي آدمهاي رنج كشيده باشد،
جامعه من درد زياد دارد و انتخاب من بي تفاوتي به درد مردم نيست، تا جان دارم ميگويم و نشان ميدهم،بلكه شما هم معجزه اي كني
در ضمن به لطف شما مردم مهربان، نزديكِ يك ميلياردو ششصد ميليون تومان،پول در روز عيد براي خريد تجهيزات پزشكي براي معلولين ذهني و ارزاق مناطق محروم جمع آوري شد.»

سیروان خسروی روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرام (اینجا) از روند برنامه های تحویل سال تلویزیون انتقاد کرده بود.

58243

کلید واژه‌ها : برنامه‌های تلویزیونی - چهره‌ها در اینستاگرام - احسان علیخانی - مجری رادیو و تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی چهره ها در اینستاگرام احسان علیخانی مجری رادیو و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مطهری در یک نشست به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت عماد افروغ که با محوریت «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد، گفت: دولت اسلامی بر خلاف یک دولت سکولار مسئولیت اخلاق و عقاید مردم را هم بر عهده دارد و فقط این نیست که مسئول معیشت مردم باشد بلکه مسئولیت سعادت انسان در دنیا و آخرت را هم بر عهده دارد. عده‌ای مخالف این حرف‌ها هستند. اگر دولت اسلامی حق ورود به مسائل عقیدتی و اخلاق و رفتار مردم نداشته باشد، رفتار خطرناکی است و با این عقیده تفاوتی بین دولت اسلامی و سکولار وجود نخواهد داشت.

بنا به روایت تسنیم، وی افزود نمی‌توان انتظار داشت دولت حق ورود به مسائل فرهنگی را نداشته باشد و اتفاقاً حوزه فرهنگ عمومی، یکی از حوزه‌هایی است که دولت باید ورود کند. در هر صورت،‌ دولت در هر آنچه که مربوط به رفتار مردم و نظم اجتماعی است،‌ باید ورود کرد. یک ویژگی که مرحوم عماد افروغ واجدش بود، این نکته بود که می‌گفت حقیقت هیچ وقت نباید فدای مصلحت شود، تعبیری که سبب هجمه به او شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از مسائل مهم کشور را استفاده از واژگان بیگانه دانست و گفت: ما در جامعه شاهد رواج کلمات بیگانه حتی از قاب تلویزیون هستیم. این مقدار استفاده از واژگان بیگانه نوعی کم‌بینی نسبت به فرهنگ است.

مطهری اظهار داشت: یکی از مسائل مهم دیگر در کشور که تشدید شده که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید داشتند رواج کلمات بیگانه است که حتی صدا و سیما مروج این کلمات است. در قانون هم استفاده از کلمات بیگانه ممنوع است. در حالی که در شهر تابلوهای انگلیسی می‌بینیم و این باعث شرم می‌شود که نوعی کم‌بینی نسبت به فرهنگ است. وزیر فرهنگ هم قول دادند که با این کلمات بیگانه برخورد کنند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894897

دیگر خبرها

  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست