Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 45 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی زیارتی دو کاروان از سپاه و حوزه فاطمه زهرا(س) به این اردوی معنوی اعزام شدند.

مسئول کاروان راهیان نور شهرستان بهار با بیان اینکه زائران راهیان نور مراسم تحویل سال را در منطقه هویزه در کنار شهدا برگزار کردند، ابراز داشت: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در کنار این اردو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آقای فرجام یکی از راویان هشت سال دفاع مقدس در این اردو به بیان خاطرات شهدا پرداختند و زائران را با ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کردند.

سلیمانی ابراز داشت: در منطقه طلائیه نیز حجت‌الاسلام زارعی با ذکر مصیبت امام هادی(ع) در سالروز شهادت این امام بزرگوار  حاضران را به فیض رساندند.

وی با بیان اینکه این اردو چهار روزه با مراسم لیله الرغائب به پایان رسید، عنوان کرد: در ادامه اردو نیز روایتگری و روضه‌خوانی حجت‌الاسلام طالبی در مناطق هور و کربلا 4 برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان