Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@21:57:33 GMT

مرگ جوان موتور سوار در تصادف با تیر برق

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۱۸۰۸

حوادث رکنا: برخورد موتورسیکلت با تیر برق حاشیه خیابان در ایزدشهر نور به مرگ جوان موتور سوار منجر شد.

سرپرست فوریت های پزشکی 115 شهرستان نور روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه Incident ساعت 21 شب گذشته در جاده ایزدشهر به رستم رود این شهرستان در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با تیر برق حاشیه خیابان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بهادری افزود : در این حادثه یکی از سرنشینان موتورسیکلت که پسر جوانی 23 ساله بود جان باخت و پدر این پسر نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) نور تحت درمان است .

دو راکب موتورسیکلت که پدر و پسر بودند اهل شهر محمود آباد هستند.

چگونگی وقوع این حادثه از سوی پلیس Police راه در دست بررسی است ولی بررسی اولیه بیانگر سرعت زیاد و عدم کنترل موتور سیکلت است.

بر اساس آمارهای رسمی سالانه پنج هزار موتورسوار در سوانح رانندگی در جاده ها کشته می شوند.

ایزدشهر با جمعیتی دستکم 9 هزار نفر جمعیت ثابت و دستکم 25 هزار جمعیت متغییر جزو شهرهای شهرستان نوراست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پزشکی حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث برق موتورسیکلت جوان تصادف با تیر برق موتور سوار فیلم من عکس زندگی شوم خواستگاری دختر قتل مرد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد