Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس از اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو از فردا (4 فروردین) خبر داد و گفت که در این اجلاس اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس ایران حضور خواهند یافت.

محمدجواد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو با حضور اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس جمهوری اسلامی ایران از فردا تا 8 فروردین در ژنو تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی هیات پارلمانی شرکت کننده در این اجلاس متشکل از مسعود رضایی، جعفرزاده، علی اسماعیلی، علیرضا رحیمی، علی اصغر یوسف‌نژاد، ذوالقدر و حمیده زرآبادی است. کاظم جلالی به عنوان عضو کمیته بین‌المجالس حضور داشته و احتمالا طبق سنوات گذشته رئیس مجلس نیز در این اجلاس شرکت می کند.

جمالی توضیح داد: کمیته های این اجلاس شامل دموکراسی، حقوق بشر، زنان، جوانان، سازمان ملل، توسعه پایدار، مبارزه با تروریسم و خشونت افراطی و شورای بین‌المجالس است که هر کدام از نمایندگان شرکت کننده در این اجلاس در کمیته‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت که دستور کار این اجلاس مواردی همچون تصویب گزارش نشست 201 شورای بین‌المجالس، انتخاب رئیس اجلاس، گزارش رئیس IPU و موارد دیگر است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد