Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:38:03 GMT

سفر مهدی قائدى به كويت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۴۳۶

سفر مهدی قائدى به كويت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدى قائدى بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل تصادف در بهمن سال گذشته همچنان از ترکیب استقلال دور است و در همین راستا مدیران باشگاه براى اینکه این بازیکن در شرایط روحى و روانى خوبى قرار بگیرد براى او در خواست أخذ روادید کردند تا بر این اساس او را براى دیدار هاى آسیایى همراه خود به کویت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالى‌ها روز بیست و پنجم فروردین ماه راهى کویت مى شوند تا در دیدار برابر الهلال عربستان به میدان بروند.قرار است مهدى قائدى نیز همراه بازیکنان راهى کویت شود تا از کنار زمین نظاره گر نبرد هم تیمى هایش باشد.

مهدى قائدى در فینال جام حذفى نیز با حضور در ورزشگاه و رختکن در کنار هم تیمى هایش حضور خواهد داشت.

استارت تمرینات نوروزى شاگردان شفر

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بعد از چند روز تعطیلی به مناسبت فرا رسیدن سال نو از ساعت ١١:٣٠ فردا در مجموعه ورزشى صنایع دفاع آغاز می شود.

استقلالى‌ها بعد از ٦ روز، تمرینات خود را در زمین صنایع دفاع زیر نظر وینفرد شفر از سر خواهند گرفت تا برای دیدار با نفت تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور و دیدار با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

مصاف استقلال و نفت تهران نهم فروردین ماه برگزار می شود و آبى پوشان در تاریخ سیزدهم نیز باید در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر بروند.

غیبت پادوانی در دیدار استقلال برابر الریان

پادوانى مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد همچنان در بیمارستان به سر مى بود و او در اظهار نظر جدید اعلام کرده در صورتى که پزشکان به او اجازه دهند، این بازیکن قصد دارد در بازى با الریان با حضور در ورزشگاه آزادى تیمش را از نزدیک تشویق کند.

اما با پیگیرى‌ها از سوى استقلالى‌ها مشخص شد، پادوانى همچنان اجازه حضور را ندارد و شرایط این بازیکن به گونه اى است که حضورش در میادین حتى براى دیدن بازى‌ها هم سخت است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی