Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:47:20 GMT

احمد قذاف الدم: بله لیبی از سارکوزی حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۴۴۲

پسر عموی معمر قذافی گفت که کشورش از نیکولاس سارکوزی حمایت کرد تا وی یک هم‌پیمان استراتژیک واقعی بماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرانس ۲۴، احمد قذاف الدم، پسر عمومی معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی و معاون پیشین وی در مصاحبه‌ای گفت که از جانب معمر قذافی و مسئولان دیگر از مساله حمایت مالی طرابلس از نیکولاس سارکوزی، رئیس‌جمهوری پیشین فرانسه مطلع شده است و انجام این حمایت‌ها این یک امر قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مبالغ داده شده توسط لیبی به سارکوزی اطلاعی ندارد، گفت: صحبتی را درمورد مبالغ نشنیدم. تمام آنچه که می‌دانم این است که ما از وی حمایت کرده‌ایم، چراکه او هم‌پیمان ما بوده است.

قذاف الدم خاطرنشان کرد: در آن مقطع، قذافی برای تاسیس آنچه که "ایالات متحده آفریقایی" نامیده می‌شد، تلاش می‌کرد. به همین دلیل می‌بایست ما دوست نزدیکی در الیزه به خاطر این مساله مهم و استراتژیک می‌داشتیم.

دستگاه قضائی فرانسه روز چهارشنبه گذشته اتهاماتی را علیه سارکوزی مبنی بر فساد و دریافت اموالی از سوی قذافی برای کمپین انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۰۷ مطرح کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض