Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رویترز در خبری اختصاصی به نقل از مقامات آمریکا گزارش داد یک ناوشکن آمریکایی روز جمعه «گشت‌زنی آزادانه‌ای» را در 12 مایلی جزیره مصنوعی ساخته‌شده چین در دریای جنوبی چین انجام داده‌است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یک ناوشکن آمریکایی روز جمعه در نزدیکی منطقه مورد مناقشه در دریای جنوبی چین به گشت‌زنی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویترز در خبری اختصاصی به نقل از مقامات آمریکا گزارش داد یک ناوشکن آمریکایی روز جمعه «گشت‌زنی آزادانه‌ای» را در 12 مایلی جزیره مصنوعی ساخته‌شده چین در دریای جنوبی چین انجام داده‌است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروههای نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود. - اخبار سیاسی -

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش، در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروههای نداجا در آبهای بین المللی اظهار داشت: ناوگروههای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدتهاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده  و با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: ان شاالله دولت های منطقه بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می‌خواهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد