Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-01@15:39:33 GMT

قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر بهترین مصوب سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۷۴۴

قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر بهترین مصوب سال ۹۶

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اینکه مادرم ساکن مشهد مقدس و در بستر بیماری است و نتوانستم در دو سه ماه گذشته ایشان را ببینم سال تحویل را برای دیدار از ایشان و همچنین برای حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بدترین اتفاق سال ۹۶ تصریح کرد: اغتشاشات دی ماه و سقوط هواپیمای آسمان از جمله بدترین اتفاقات سال ۹۶ است.

نوروزی همچنین از قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر به عنوان بهترین اتفاقات سال ۹۶ یاد کرد.

نماینده مردم رباط کریم در خصوص چهره شاخص سال ۹۶ گفت: با توجه به اینکه جولایی، رئیس ستاد دیه کشور توانست ۱۱۰ هزار زندانی را آزاد کند می توان از وی به عنوان چهره شاخص سال گذشته نام برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آتی امنیت و آرامش در منطقه حاکم شود و بتوانیم سازمان های مرتبط با امر مبارزه با مفاسد اقتصادی را بیش از پیش فعال و دریافت های نا به جا و من غیر حق را به صاحبانش برگردانیم و از بیت المال و حقوق مردم صیانت کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قانون کسر خدمت نماینده نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند