Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:41:50 GMT

تشنج در نشست مطبوعاتی ایران - تونس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۲۸۸۵

تشنج در نشست مطبوعاتی ایران - تونس

جنجال های رقم خورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ایران باعث شد تا سه چهارم از خبرنگاران حاضر در سالن به اعتراض محل را ترک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که برخی رسانه های تونس که با نبیل معلول سرمربی تیم ملی این کشور مشکلات اساسی پیدا و مدعی هستند این مربی در آستانه اخراج قرار دارد اتفاقی عجیب در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی تونس پیش از بازی با ایران بیشتر به این حواشی دامن زد تا نبیل معلول با نگرانی و استرس های فراوان برای مصاف امشب شاگردانش را آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتشار تصاویری از عصبانیت های این مربی همین طور افسوس هایی که او پشت میز کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به انتقادات و اظهار نظرهای متفاوت از سوی خبرنگاران منتقد می خورد، ساعات قبل از بازی با ایران را به شکلی متفاوت برای نبیل معلول رقم زد تا او در اوج حاشیه ها و جنگ با منتقدان به مصاف حساس امشب گام بگذارد.


ماجرای درگیری های کنفرانس مطبوعاتی از جایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران حاضر سئوالاتی پیرامون نحوه انتخاب بازیکنان برای حضور در اردو به زبان آورد که چندان به مذاق نبیل معلول و مدیررسانه ای تیم ملی تونس خوش نیامد تا بگو مگوهای طرفین برای لحظاتی سالن کنفرانس را تحت الشعاع قرار دهد. خبرنگار تونسی که پیرامون دعوت نشدن الحرباوی ستاره این روزهای لیگ تونس انتقادات تندی از سرمربی تیم ملی انجام داد با واکنش مدیررسانه ای تونس روبرو شد تا همین بگو مگو با ورود تعداد زیادی از خبرنگاران حاضر در سالن جو را ملتهب و باعث افسوس های سرمربی تونس شود.

 

 

 

 


در پایان این درگیری های شدید لفظی بیش از سه چهارم از خبرنگاران در اقدامی عجیب با تحریم کنفرانس صندلی های خود را ترک و با برزبان آوردن جملاتی تحریک آمیز خطاب به نبیل معلول بیشتر به جنجال ها دامن زدند تا انتشار تصاویر این اتفاقات به سوژه اول رسانه های این کشور در آستانه مصاف با ایران تبدیل شود.


در واکنش به این اتفاقات فدراسیون فوتبال تونس با انتشار بیانیه ای از "خبرنگاران آماتور که خودشان می‌پرسند و خوشان هم جواب می‌دهند"انتقاد کرد و با انتشار تصاویر کنفرانس مطبوعاتی عصر دیروز، نوشت:«این موقعیتی است که ما در آن گیر کرده ایم!».

 

 

تیم ملی ایران تونس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • «آلاء» به تونس می‌رود