Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - «دژاوو» از پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه در تهران روی پرده می‌رود و از دهم فروردین به مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و شهرهای دیگر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دژاوو»، اولین ساخته‌ بلند سینمایی رایا نصیری از نهم فروردین ۱۳۹۷ در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری و تهیه‌کنندگی مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی‌زاده محصول سال ۱۳۹۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود داشته است. او همچنین عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است. از فیلم‌های مطرح مستند او می‌توان به «دخترم؛ باران؛ فرناز»، «کوچِ خاک»، «چوبِ سرخ» و «عشق؛ گم شده» که همگی موضوعات اجتماعی را محور خود قرار داده‌اند، اشاره کرد.

مهدی احمدی، مرضیه وفامهر، رویا افشار، هلیا رفاهی، ملودی آرام‌نیا، فرزان احسانی، سیامک باحجب، ثمینه پهلوانی‌زاده، آرش فرجی و مسیح لطف‌دوست بازیگران «دژاوو» هستند.

«دژاوو» از پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود و علاوه بر تهران اکران خود را از جمعه دهم فروردین در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و ... آغاز خواهد کرد.

در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: «سارا و فرهاد بعد از سال‌ها جدایی همدیگر را ملاقات می‌کنند؛ باید تصمیمی تازه بگیرند...»

58242

کلید واژه‌ها : گروه سینمایی هنر و تجربه - اکران سینما - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گروه سینمایی هنر و تجربه اکران سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران