Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ مروارید مهرشهر کرج همه ساله میزبان نوروزگاه است، برنامه ای فرهنگی که از روز دوم فروردین تا هشتم و از ساعت 15 الی 20 و با حضور اقوام مختلف برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; کاخ مروارید مهرشهر کرج همه ساله میزبان نوروزگاه است، برنامه ای فرهنگی که از روز دوم فروردین تا هشتم و از ساعت 15 الی 20 و با حضور اقوام مختلف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ترکاشوند معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز به نمایش رسوم اقوام مختلف و آئین های نورزوی آنها در این برنامه فرهنگی اشاره کرده و می گوید: علاوه بر کاخ مروارید، فرودگاه آزادی، محوطه تپه ازبکی در نظرآباد از جمله سایت هایی هستند که مراسم نوروزگاه را میزبانی می کنند.

و اما مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه این اثر تاریخی در ایام نوروز برای بازدید عموم باز است از اختصاص اعتبار ملی برای ترمیم کاخ مروارید مهرشهر کرج خبر داد و گفت: اولین اقدام برای تحقق این مهم زیرساخت سازی و ساماندهی مکان ‌های تاریخی و فرهنگی برای گردشگران است.

فخرالدین صابری به همکاری دستگاه قضا در راستای مالکیت کاخ مروارید مهرشهر کرج اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای بازدید از مکان های گردشگری استان البرز در تعطیلات نوروزی انجام شده است و باید از ظرفیت های گردشکری البرز بهره برد.

همچنین تورهای گردشگری از دوم تا هشتم فروردین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات این برنامه با دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان البرز با شماره های 32829113_ 32742554 تماس حاصل فرمایند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

مسعود فرخی در این باره اظهار کرد: افراد یا گروه‌هایی که به صورت غیرمجاز اجراکننده تورهای کلوپ سافاری هستند، از طریق واحد حقوقی، پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

وی پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجراکننده تورهای غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن  فضاهای تبلیغاتی آنان را از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از برگزاری تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، دانست و گفت: تاکنون سه جلسه تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضایی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

وی اظهار کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان، فرخی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تور کاذب مصر ۲۰۰ میلیون تومان! ورود به جنگل‌ های مازندران تا ۱۵ مهرماه ممنوع است

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد