Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی‌پوشان لندن تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد زودتر از پایان قراردادش با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس قطع همکاری می‌کند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه پاریسین، آنتونیو کونته تنها سرمربیگری در یک تیم را به ماندن در استمفوردبریج ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نتایج ضعیفی که چلسی در این فصل گرفته، احتمال برکناری کونته در پایان فصل وجود دارد و این در حالیست که او یک فصل دیگر هم با چلسی قرارداد دارد. همچنین گفته می‌شود که احتمال دارد کونته شخصاً استعفا کند و برود و از تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و آرسنال هم به عنوان مقاصد احتمالی وی نام برده می‌شود.

پاریسین اما نوشته است که کونته اگر شخصاً بخواهد چلسی را ترک کند، فقط به خاطر بازگشت به تیم ملی ایتالیا خواهد بود و بس. این در شرایطی است که مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرده‌اند که تمایل دارند برای دومین بار هدایت آتزوری را به دست کونته بسپارند، هرچند آنها درک می‌کنند که این مرد ایتالیایی تا زمانی که هنوز فصل ادامه دارد، نمی‌خواهد به پیشنهاداتی که به او می‌شود فکر کند. با این حال کونه به آنها اعلام کرده که اگر جدایی‌اش از چلسی در پایان فصل قطعی شود او خوشحال می‌شود که یک بار دیگر سرمربی لاجوردی پوشان شود.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید