Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران امشب با چند غایب به مصاف تونس می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران امشب با چند غایب به مصاف تونس می رود.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی مهم خود در راه آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب به مصاف تیم ملی تونس می رود.

در بازی امشب تیم ایران چند غایب خواهد داشت که به دلیل مصدومیت نمی توانند مقابل تونس به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار اشکان دژاگه که با بدشانسی ادامه فصل را از دست داده و حضورش حتی در جام جهانی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته، مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاع و سردار آزمون در نوک خط حمله نفراتی هستند که در بازی امشب حضور نخواهند داشت.

شرایط این دو بازیکن برای بازی الجزایر هنوز مشخص نیست اما غیبتشان در تمرین شب گذشته تیم ملی، نشان داد که در ترکیب ایران برای بازی امشب خبری از آنها نخواهد بود.

دیدار تیم های ملی ایران و تونس امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر رادس کشور تونس آغاز می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون به میلان رسید
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم