Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یاسوج گفت: مردم کشور با تعصب و غیرت، کالای ایرانی خریداری و مصرف کنند و تولیدکنندگان داخلی نیز اجناس با کیفیت عرضه کنند تا مردم سراغ کالای خارجی نروند. ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک سال نو اظهار، داشت: بهار طبیعت و ماه رجب به عنوان ماه عبادت، دعا، خودسازی و اعتکاف همزمان شده که این تقارن را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کرده است، افزود: مردم کشور با تعصب و غیرت، کالای ایرانی خریداری و مصرف کنند و تولیدکنندگان داخلی نیز اجناس با کیفیت عرضه کنند تا مردم سراغ کالای خارجی نروند.

امام جمعه یاسوج به مهمانان نوروزی اشاره داشت و گفت: در ایام تعطیلات نوروز عده‌ای مسافر از نقاط مختلف کشور به استان سفر می‌کنند و انتظار می‌رود که مردم استان مهمان‌نوازی کنند و مسافران نیز به فرهنگ و رسوم استان احترام بگذارند.

حسینی بیان کرد: سال 96 حوادث تلخ و شیرین زیادی داشت که یکی از حوادث تلخ آن سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بود و امید است که به زودی دل خانواده جان‌باختگان این سانحه ناگوار با پیدا شدن پیکر عزیزان‌شان آرام شود.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از حوادث تلخ سال گذشته به خیابان آمدن عده‌ای برای بیان درخواست‌ها و مطالبات به حق خود بود که دشمنان از این حرکت سوءاسفتاده کرده و شاد شدند اما بدانند که ملت با بصیرت، متدین و انقلابی ایران همچون کوه مستحکم است و هرگز تسلیم نمی‌شود.

امام جمعه یاسوج ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) با بیان اینکه آن امام در سن پایین مسئولیت هدایت جامعه اسلامی را به عهده گرفت، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید زیادی روی جوانان دارد، جوانان کشور در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و انتظار می‌رود که نسل جوان کنونی نیز بیش از پیش قدردان نظام و انقلاب باشند و از آنها حفاظت کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه جوانان باید علاوه بر حفظ نظام و انقلاب به آرمان‌های امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب عمل کنند، گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم جوانان بودند و رشادت آنها کمتر از شهدای دوران دفاع مقدس نبود.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست