Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:02:50 GMT

یک مرد 36 ساله بر اثر سقوط در آب انبار بندرخمیر جان باخت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۳۹۰۵

یک مرد 36 ساله بر اثر سقوط در آب انبار بندرخمیر جان باخت

بندرعباس- ایرنا - فرمانده انتظامی بندر خمیر گفت: یک مرد 36 ساله اهل خراسان رضوی بر اثر سقوط در آب انبار این شهرستان جان باخت.

« بِرکه یا آب انبار‌های سنتی در منطقه کهورستان بندرخمیر با عمق تا حدود 10 متر با سازه مخروطی شکل به قطر حدود 10متر برای جمع آوری آب باران و روان آب‌ ها احداث شده است.»
به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سرهنگ رضا علی بخشی در این خصوص افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط فردی روز گذشته در آب انبار در کهورستان بندرخمیر، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در بررسی ها مشخص شد این فرد 38 ساله به همراه خانواده اش از تربت حیدریه خراسان رضوی به استان هرمزگان مسافرت کرده و در مسیر منطقه کهورستان برای استراحت توقف می کنند.
فرمانده انتظامی بندر خمیر اظهار کرد: این فرد حین برداشت آب، بر اثر سرخوردن داخل آب انبار سقوط کرده و پس از گیر کردن در گِل و لای جان خود را از دست می دهد.
علی بخشی توصیه کرد: شهروندان و مسافران با رعایت هشدارهای پلیسی و احتیاط، از وقوع چنین حادثه تلخی پیشگیری کنند.
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي حوادث هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه