Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین احمد نظری در خطبهذ‌های نمازجمعه این هفته شاهرود در مصلی این شهر با اشاره به برکات ماه رجب و برگزاری مراسم اعتکاف اشاره و اظهار کرد: تنها راه حل رهایی از فتنه‌ها و دسیسه‌ها پناهندگی به قران و اهل بیت (ع) است و اعتکاف مهم‌ترین برنامه‌ریزی برای جلوگیری از اضمحلال اخلاقی به شمار می‌رود که باید به آن توجه داشت و زمینه حضور هر چه بیشتر نسل جدید را در مساجد فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای حضور جوانان به عرصه‌های مختلف از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: در این چهار دهه از عمر انقلاب ۱۰ میلیون فارغ‌التحصیل و چهار میلیون دانشجوی در حال تحصیل وجود دارد که باید این جوانان برای رسیدن به پیشرفت‌های بیشتر در درون جامعه به کار گرفته شوند.
وی بابیان اینکه جوان‌گرایی در درون جامعه باید بیشتر شود، تصریح کرد: اهمیت ندادن مسئولان به ظرفیت‌های موجود در کشور از جمله خطا‌های بزرگ محسوب می‌شود و این تفکر که بدون دنیا نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اشتباه است و باید تنبلی و کم‌کاری برخی مسئولان از جامعه رخت بربندد.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه باید عملکرد مسئولان به دور از غرب‌گرایی و فراجناحی باشد، افزود: نام‌گذاری شعار سال در راستای حمایت از کالای ایرانی، جهت دادن به سیاست‌های اجرایی و توجیه افکار عمومی صورت گرفت.
نظری در ادامه و ضمن اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در جوار ملکوتی امام رضا (ع) و بابیان اینکه معظم له نکالیف مردم، مسئولان را در طی سال جاری مشخص کردند، ابراز داشت: بعد از سپری شدن چهار دهه از انقلاب اسلامی، امروز شاهد هستیم که با درایت، ولی فقیه، ارزش‌های اسلامی و انقلابی شامل استقلال، خودباوری، مسائل دینی و شرعی، مردم‌سالاری دینی به بهترین نحو در جامعه تبیین شده است.
وی بابیان اینکه تعریف عدالت از دو بعد جهانی و داخلی قابل تعریف است، افزود: غربی‌ها در شرایطی به دنبال عدالت جهانی هستند که در تعارف آن‌ها نظام ارباب رعیتی به وضوح به چشم می‌خورد درحالی‌که در تعریف عدالت اسلامی هیچ‌کسی رعیت دیگری نیست و تنها یک ارباب به نام خدای یکتا وجود دارد.
امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه غربی‌ها در تعریف عدالت جهانی به دنبال منافع خودشان هستند، ابراز داشت: صلح جهانی که سیاست آمریکایی آن را دنبال می‌کند مورد قبول کشور‌های اسلامی نیست بنابراین صلح قرآنی و اسلامی عادلانه و یکسان باید در همه جهان گسترش پیدا کند.
نظری بابیان اینکه اختلاف طبقاتی قبل از انقلاب با شرایط کنونی قابل قیاس نیست، تصریح کرد: طبق آمار‌ها حدود ۱۳ الی ۱۴ درصد اختلاف طبقاتی وجود دارد که همین تعداد نیز باید به صورت کامل برطرف شود و چرا باید در جامعه عده‌ای به نان شب محتاج باشند.
وی افزود: امنیت، فناوری، زیرساخت‌ها، سرانه صادرات نفتی و غیر نفتی، توسعه اجتماعی خوب، اما مطلوب نیست و در این بین دشمنان می‌کوشد تا اقدامات صورت گرفته و رسیدن به دانش هسته‌ای و پزشکی را در کشور زیر سئوال ببرد و طوری وانمود کند که در این چهار دهه اتفاقی نیفتاده است.
امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه همه مشکلات کشور قابل حل است و هیچ مشکلی که کلید حل آن در دست غربی‌ها باشد در کشور وجود ندارد، ابراز داشت: انقلاب دوران قدرت و نشاط خود را طی می‌کند بنابراین باید توجه به جوانان به عنوان سرمایه کشور در اولویت اول مسئولان قرار گیرد و از سوی دیگر اقتصاد نوعی جنگ و جهاد محسوب می‌شود که در این راستا باید جوانان بیشتر وارد میدان شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • توصیه‌های علی ربیعی، مسئولان به این چند نکته توجه کنند!