Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:02:38 GMT

زینت بخش تریبون جمعه – احمد جعفری چمازکتی *

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۴۱۵۰

زینت بخش تریبون جمعه – احمد جعفری چمازکتی *

تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که تریبون نمازجمعه، به عنوان یک نهاد فرهنگی می تواند با اقناع افکار عمومی، انسجام ملی را حفظ و از بروز بسیاری از مشکلات در کشور جلوگیری کند.

پیش از این در باره اهمیت و نقش تریبون جمعه در وفاق ملی نوشته بودم. امروز وقتی دومین حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد را در جایگاه امام جمعه تهران دیدم و سخنان ایشان را شنیدم ، حالا دیگر تردیدی ندارم که این جایگاه مهم و برجسته در تاریخ انقلاب، با حضور وی می تواند در اجماع ملی مثمر ثمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده دقیق از واژگان، تحلیل شرایط داخلی با نگاه وفاق ملی، اعتقاد به حضور همه سلایق در عبور کشور از بزنگاهها و تداوم پیشرفت کشور با استفاده از دیدگاههای همه مشرب ها ، از ایشان خطیبی خواهد ساخت که بتوان گفت زینت بخش تریبون نماز جمعه است.
تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که تریبون نمازجمعه، به عنوان یک نهاد فرهنگی می تواند با اقناع افکار عمومی، انسجام ملی را حفظ و از بروز بسیاری از مشکلات در کشور جلوگیری کند. شایسته است، این تشکیلات فرهنگی را با کارکردی استراتژیک، اقناع گر و در خدمت وحدت ملی بپذیریم و کمک کنیم در این کسوت ادامه مسیر دهد.
------------------------------------------------------------------------------------------
* خبرنگار ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نماز جمعه ابوترابي فرد اجماع ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند