Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@20:07:18 GMT

دستگیری سارقین محموله 100 فرش یک میلیارد تومانی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۴۲۷۱

حوادث رکنا: سارقان مسلح که خود را مامور پلیس عنوان می کردند با تهدید سلاح سرد از راننده نیسان یکصد تخته فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان سرقت کردند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس Police آگاهی گفت:  در مورخه ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۹۶ پرونده ای با موضوع سرقت Stealing تحت پوشش مامورین به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که مالباخته در اظهاراتش عنوان کرده بود که سرنشینان یک خودرو پژو ۴۰۵ ضمن معرفی خود به عنوان مامور ابتدا خودرو نیسان وی را متوقف کرده و در ادامه ، با تهدید سلاح سرد و استفاده از افشانه اقدام به سرقت خودرو و محموله ی آن به تعداد ۱۰۰ تخته فرش کرده بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان با بهره گیری از سوابق مجرمین سابقه دار اقدام به شناسایی دو سارق حرفه ای و سابقه دار از طایفه کرده ؛ ضمن شناسایی تصاویر این دو متهم از سوی مالباخته ، دستگیری هر دو نفر در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد:  با شناسایی مخفیگاه متهمین درشهرستان ملارد ، هر دو نفر دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت محموله ی فرش و همچنین انجام سرقت های مشابه تحت عنوان مامور اعتراف کردند ؛ در ادامه خودرو نیسان مسروقه نیز در شهرستان ملارد شناسایی و به مالباخته تحویل داده شد . تحقیقات در این پرونده جهت شناسایی محموله فرش مسروقه کماکان در دستور کار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police سرقت Stealing سرقت خودرو اخبار حوادث سرقت فرش محموله تهدید سلاح سرد راننده نیسان فیلم من عکس زندگی خواستگاری قتل مرد سیاه دختر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو