Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@08:49:10 GMT

تلگرام 200 میلیونی شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۴۶۵۴

تلگرام 200 میلیونی شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ پاول دوروف - مدیر تلگرام - با اعلام خبر 200 میلیونی شدن تلگرام در وب‌سایت این پیام‌رسان نوشت: در طول 30 روز گذشته، تلگرام توسط 200 میلیون نفر مورد استفاده قرار گرفته است و این عددی بسیار بزرگ است. اگر تلگرام یک کشور بود، از لحاظ جمعیتی ششمین کشور در جهان به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در مقایسه با واتس‌اپ که 1.5 میلیارد کاربر روزانه دارد، عدد کوچکی‌ است، اما هنوز هم قابل توجه است.

دوروف همچنین ضمن تاکید بر اهمیت حضور کاربران در تلگرام بیان کرد: ما رسیدن به این عدد را تنها مدیون شما کاربران هستیم. ما هرگز برای تلگرام کار تبلیغاتی نکردیم، بنابراین تمام این 200 میلیون کاربر به این دلیل حضور دارند که شما آنها را دعوت کرده‌اید. به همین دلیل است که کاربران همواره برای ما در اولویت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های محبوب، تلگرام سهامدار و یا تبلیغ‌کنندگانی را ندارد، گفت: ما با بازاریابان، استخراج‌کنندگان اطلاعات و آژانس‌های دولتی توافق نمی‌کنیم. از زمانی که تلگرام در آگوست 2013 راه‌اندازی شد، ما حتی یک بایت از داده‌های شخصی کاربران خود را به شخص ثالثی افشا نکردیم. ما به این شیوه عمل می‌کنیم زیرا تلگرام را یک سازمان یا اپلیکیشن نمی‌دانیم. برای ما تلگرام یک ایده است؛ این ایده که هرکس روی این سیاره حق آزاد بودن دارد.

تلگرام همچنین نسخه 4.8.5 خود را منتشر کرد. در این نسخه، تلگرام برروی دو موضوع متمرکز ده است. اول استیکرها که از این پس شما می‌توانید با نوشتن نام استیکر، آیکون مورد نظر را پیدا کرده و به تلگرام خود اضافه کنید. مورد دیگر قابلیت ارسال عکس‌های چندتایی است که با استفاده از نماد «+» روی صفحه می‌توانید بعد از ثبت یک عکس، عکس‌های بعدی را ثبت و به صورت جمعی ارسال کنید.


منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر

آفتاب‌‌نیوز :

گرچه سال ۱۴۰۲ برای شمس آذر رویایی بود و این تیم توانست علاوه بر صعود به لیگ برتر در بالاترین سطح فوتبال ایران هم نمایش تحسین برانگیزی داشته باشد، اما آن‌ها در آخرین بازی سال در ورزشگاه سردار آزادگان مقابل تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر بازنده شدند تا پایان تلخی داشته باشند.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران قزوینی مثل همیشه استقبال قابل توجهی برای حمایت از تیم محبوب‌شان داشتند و حالا گزارش‌های ناظر مسابقه سبب شده تا کمیته انضباطی علیه آن‌ها حکمی به شرح زیر صادر کند:

«دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • درآمد عجیب ۵۰ میلیونی در تهران!
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • جریمه 500 میلیونی هاشمی‌نسب