Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:23:57 GMT

افزایش ۱۷ ممیز ۵ درصدی حجم تردد در جاده های قزوین

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۴۸۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در تشريح اين خبر گفت: از آغاز رزمایش ترافیکی طرح نوروزی از بیست وچهارم اسفند 96 تاکنون 7 میلیون و 203 هزار و 234 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که با میانگین بیش از 900 هزار دستگاه در هر روز افرایش ۱۷ ممیز ۵ درصدی تردد نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین طی 8 روز گذشته 14 میلیون 465 هزار لیتر سوخت در جایگاههای سوخت استان قزوین به مسافرین عرضه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21.3 افزایش دارد .

رئيس پليس راه استان قزوين افزود: پیش بینی می شود با پایان تعطیلات نیمه اول نوروز در مورخه پنجم و ششم فروردین ماه 97 با افزایش حجم سفر و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای منتهی به پایتخت بالاخص محور اتوبان "قزوین – کرج" ، اتوبان "قزوین – زنجان" و آزاد راه "قزوین - رشت" مواجه باشیم.

سرهنگ بیگلری از هموطنان خواست: بازگشت از سفر را مدیریت و آن را به ساعات پایانی موکول نکرده و برای رسیدن به مقصد از عجله و شتاب پرهیز و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، سفر خوش و ایمن را در دفتر خاطرات زندگی در نوروز سال 97 ورق بزنید.

1010/پ30/ب37

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش یافته است و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین می باشد.

وی افزود: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، ادامه داد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته اند.

مبارکی با اشاره به افزایش ۷۹ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴