Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- ائمه جمعه شهرستان هاي مختلف آذربايجان غربي در نخستين نمازجمعه سال نامگذاري شده به نام `حمايت از کالاي ايراني` از سوي رهبر معظم انقلاب، بر اهتمام مردم و مسئولان براي تحقق شعار سال و فرمايشات مقام معظم رهبري در اين خصوص تاکيد کردند.

به گزارش ايرنا، نخستين نمازجمعه امسال با وجود سفرهاي نوروزي با شور بسيار در مصلاها و محل هاي برگزاري نمازجمعه در سراسر آذربايجان غربي برگزار شد و ائمه جمعه شهرستان هاي مختلف بخش زيادي از خطبه هاي اين هفته را به مهمترين مسائل سال به ويژه حمايت از کالاي ايراني اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با اشاره به لزوم تحقق شعار سال 1397 شمسي گفت: مردم و مسئولان بايد از خريد کالاي خارجي پرهيز کنند و با جديت در مسير حمايت از کالاي ايراني گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي افزود: مردم و مسئولان بايد نسبت به امور داخلي کشور تعصب داشته باشند و استفاده از جنس خارجي را يک عيب بدانند.
وي همچنين از توليدکنندگان داخلي خواست که جنس باکيفيت را توليد و روانه بازار کنند تا استفاده از اجناس ايراني بيش از پيش در جامعه رواج يابد.
به گفته وي مومنان بايد در راستاي توسعه و آباداني کشورشان تلاش کرده و از تنبلي و بيکاري دوري کنند زيرا خداوند متعال نيز از تنبلي بيزار است.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي، اعتماد به جوانان و دخالت آنان در تمامي امور کشور را مورد تاکيد قرار داد و اظهار کرد: جوانان در اوايل انقلاب، کشور را سرپا نگه داشتند و امروز نيز بايد همانند گذشته به آنان اعتماد شود.
امام جمعه خوي نيز در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه اين شهر با اشاره به نامگذاري امسال به نام حمايت از کالاي ايراني از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: مديريت واردات و مبارزه جدي با قاچاق کالا توسط مسئولان و خريد کالاي ايراني از سوي مردم مهمترين راهکارهاي تحقق اين شعار است.
حجت الاسلام سيدرضي شکوري با اشاره به پيام نوروزي و سخنراني روز اول فروردين مقام معظم رهبري افزود: معظم له فرمايشات راهبردي را در راستاي تحقق شعار سال داشتند که برنامه ريزي براي افزايش توليد، ارتقاي کيفيت کالاها، انطباق با نيازها و سلايق مردم، ارزان تمام کردن کالاها، رقابت پذير کردن با اجناس خارجي و بازاريابي جهت انجام صادرات از جمله اين راهبردها به شمار مي رود.
وي با اشاره به وجود مشکلات جوانان در کشور اضافه کرد: در کشور ما مشکل غير قابل حل توسط مسئولان و مردم وجود ندارد و بايد با استفاده از ظرفيت هاي داخلي اين مشکلات را مرتفع کنيم.
امام جمعه اهل سنت اروميه نيز در خطبه هاي اين هفته اظهار کرد: عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري همواره مهمترين عامل پيشرفت کشور بوده و بايد در خصوص حمايت از کالاي ايراني نيز به سخنان معظم له با دقت عمل کنيم.
ماموستا عبدالقادر بيضاوي بيان کرد: رهبر معظم انقلاب با دورانديشي مثال زدني، امسال را به نام سال حمايت از کالاي ايراني نامگذاري فرمودند که براي تحقق اين امر بايد دست به دست هم بدهيم.
وي اضافه کرد: تحقق کامل حمايت مردم و مسئولان از کالاي ايراني، بهبود وضعيت توليد، اشتغال و وضعيت معيشتي مردم را به دنبال دارد.
وي اظهار کرد: مردم بايد با خريد کالاي ايراني، از اشتغال جوانان در مراکز توليدي حمايت کنند تا بتوانيم مشکلات اقتصادي فعلي را با سرعت بيشتري پشت سر بگذاريم.
امام جمعه اهل سنت اروميه کيفيت کالاهاي ايراني را در برخي موارد بسيار خوب ارزيابي کرد و گفت: توليدکنندگان نيز بايد توليد بهتري داشته باشند تا رغبت مردم به خريد ايراني افزايش يابد.
امام جمعه شوط نيز توليد با کيفيت و تعصب مردمي براي خريد کالاي ايراني را مهمترين راهکار تحقق شعار مدنظر مقام رهبري در سال جاري دانست و افزود: همه ما بايد دست به دست هم بدهيم تا اين امر محقق شود.
حجت الاسلام سيدمحمد هاشمي اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود، هم مردم و هم مسئولان را براي حمايت از کالاي ايراني مورد خطاب قرار دادند و به همين خاطر، آحاد مردم بايد سهم خود را در اين خصوص ايفا کنند.
وي اظهار کرد: رونق در توليد ملي به تلاش توليدکنندگان براي عرضه کالاي باکيفيت و اهتمام مردم براي خريد کالاي ايراني منوط است و نبايد در اين خصوص کم کاري بکنيم.
وي اظهار کرد: مقام معظم رهبري در سال هاي اخير بيشترين توجه را به حوزه اقتصاد و معيشت مردم داشته اند و همواره با نامگذاري سال هاي متوالي به عناوين مرتبط با اقتصاد، توجه مردم و مسئولان را به حل مشکلات اقتصادي جلب فرموده اند.
وي تاکيد کرد: مي توان با عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري زمينه حل مشکلات اقتصادي و در پي آن مشکلات اجتماعي را فراهم کرد.
امام جمعه موقت مهاباد نيز با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال حمايت از کالاي ايراني از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: اشتغال جوانان مهمترين راهکار کاهش آسيب هاي اجتماعي است.
ماموستا يحيي اسماعيلي افزود: حمايت و خريد کالاي ايراني هم به نفع اقتصاد کـشور است هم در اشتغال جوانان نقش اساسي دارد.
وي اضافه کرد: مردم و مسئولان با همراهي همديگر در سال جديد بيشترين اهتمام را براي رفع مشکلات اقتصادي داشته باشند.
به گزارش ايرنا، رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي، امسال را به نام سال حمايت از کالاي ايراني نامگذاري فرمودند.
8137/2093
گزارش از: سيده فاطمه سجادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر

بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۳ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غیورانه و شجاعانه با حمله به رژیم غاصب صهیونیستی به شرارت های آنها پاسخ دادند. به دنبال این اقدام شجاعانه کاروان خودرویی به صورت خودجوش و پرشور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه‌های تابعه استان آذربایجان غربی برپا شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال