Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون الميادين، پايگاه اينترنتي ارتش ملي ليبي، تصاويري از رسيدن هواپيماهاي ترابري حامل خودروهاي زرهي به پايگاه «تمنهنت» نزديک شهر سبها در جنوب اين کشور پخش کرد.
هواپيماي ترابري نظامي، چند فروند خودروي زرهي ويژه عمليات شناسايي و نيز مقاديري مهمات را به اين پايگاه نظامي در جنوب ليبي منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند فروند جنگنده بمب افکن سوخوي 22 هم در اين تصاوير به چشم مي خورد.
پايگاه ارتش ملي ليبي تاکيد کرد اين اقدام در چارچوب تقويت حضور ارتش براي حفظ قانون در جنوب اين کشور که خليفه حفتر فرمانده ارتش ملي ليبي، آن را اعلام کرده بود، صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، مجاهدان ما ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی حانیتا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب الله ساعاتی پیش نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی تازه تعویض‌شده یک پایگاه اسرائیلی را دوباره منهدم کرد
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند