Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «دژاوو» از روز پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود و علاوه بر تهران اکران خود را از روز جمعه دهم فروردین ماه در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و ... آغاز خواهد کرد.

ایران آنلاین / اولین ساخته‌ی بلند سینمایی رایا نصیری از نهم فروردین ماه ۱۳۹۷ در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «دژاوو» به کارگردانی رایا نصیری و تهیه‌کنندگی مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده  محصول سال ۱۳۹۴ است. نصیری پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود داشته است. او هم‌چنین عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است. از فیلم‌های مطرح مستند وی می‌توان به «دخترم؛ باران؛ فرناز»، «کوچِ خاک»، «چوبِ سرخ» و « عشق؛ گم شده» که همگی موضوعات اجتماعی را محور قرار داده‌اند، اشاره کرد.

مهدی احمدی، مرضیه وفامهر، رویا افشار، هلیا رفاهی، ملودی آرام‌نیا، فرزان احسانی، سیامک باحجب، ثمینه پهلوانی‌زاده، آرش فرجی و مسیح لطف‌دوست بازیگران فیلم «دژاوو» هستند.

«دژاوو» از روز پنج‌شنبه نهم فروردین در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود و علاوه بر تهران اکران خود را از روز جمعه دهم فروردین ماه در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، تبریز و ... آغاز خواهد کرد.

در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: «سارا و فرهاد بعد از سال‌ها جدایی همدیگر را ملاقات می‌کنند؛ باید تصمیمی تازه بگیرند... د. »

عوامل فیلم عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: رایا نصیری، تهیه‌کنندگان: مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی‌زاده، سرمایه گذاران: محمد جعفرنژاد، سیامک باحجب، علیرضا شادی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، تدوین: نیما حسن‌دوست، صدابردار:حسین بشاش، صداگذاری و ترکیب صدا:آرش قاسمی،آهنگساز:بامداد افشار، طراح چهره‌پردازی:گیتا شکری، مشاور هنری:محمد شهبازی،مدیر تولید: محمد جعفرنژاد،مجری طرح: سیامک باحجب، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: حمید ازوجی، منشی‌صحنه: آسیه حیدری، مدیرصحنه: محسن زنجانی، دستیاران فیلمبردار: احمد رضا اکبری، کاظم فرامرزی، نوید به‌تویی، دستیاران صدابردار: مسعود سیدعباسی، مهیار سلیمی، مدیر تدارکات: امیر رضایی، اتالوناژ: سامان مجد وفایی، دستیار تهیه‌کننده: ثمینه پهلوانی‌زاده، تدارکات: میلاد دین دوست، عکس: بهرنگ دزفولی زاده، گالیا اکبری، طراح پوستر: نوید نیکخواه آزاد، مشاور رسانه‌ای: سعیده الله‌دای، محصولی از موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل, پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت،‌ پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد