Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:39:28 GMT

خبرنگاران تونسی معلول را دیوانه کردند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۵۱۵۸

خبرنگاران تونسی معلول را دیوانه کردند

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ماجرای درگیری های کنفرانس مطبوعاتی از جایی آغاز شد که یکی از خبرنگاران حاضر سوالاتی پیرامون نحوه انتخاب بازیکنان برای حضور در اردو به زبان آورد . این سوال و نحوه بیانش چندان به مذاق نبیل معلول و مدیررسانه ای تیم ملی تونس خوش نیامد تا بگو مگوهای طرفین برای لحظاتی سالن کنفرانس را تحت الشعاع قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال خبرنگار خبرنگار تونسی پیرامون دعوت نشدن الحرباوی ستاره این روزهای لیگ تونس بود و مدیر رسانه ای تیم ملی اصرار داشت که سوالات باید در چارچوب این مسابقه باشد و پرسش های مربوط به مباحث دیگر در زمانی دیگر از سرمربی پرسیده شود؛ اما خبرنگار تونسی دست بردار نبود .

او می گفت : من خبرنگارم و درباره هرچیزی که دلم بخواهد سوال می کنم ، اما پاسخ مدیر رسانه ای دوباره همین بود . در همین حال معلول نیز به میان بحث آمد و به خبرنگار گفت: بهتر است به جای پرسش های حاشیه ای درباره دیدار تونس و ایران بپرسید .

این مسئله اگرچه خیلی هم غیر طبیعی نبود اما ادامه بحث ها و انتشار خبر اخراج احتمالی نبیل معلول فدراسیون فوتبال تونس را وادار به واکنش کرد و آنها در اینستاگرام و توییتر به این خبرنگار انتقاد تندی کردند . فدراسیون فوتبال تونس در توییتر خود با انتشار تصاویر کنفرانس مطبوعاتی عصر دیروز، نوشت: «اگر سه چهارم ما در این نشست مطبوعاتی بودیم بعد از این سوالات محل را ترک می کردیم .

در این پست با انتشار ویدئوی این مباحثه چنین نوشته شده : برای کسانی که در کنفرانس حضور نداشته اند و می خواهند بدانند در این نشست چه گذشته. می توانید سطح آماتور سئوالات را در این ویدئو مشاهده کنید . آنها کاری کردند که نبیل معلول هم دیوانه شود!

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

جنجال در نشست مطبوعاتی تونس - ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حنجال ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است، این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • گروسی به ایران سفر می‌کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن