Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@18:51:19 GMT

سقوط مرگبار خودرو در گردنه حیران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۵۹۵۳

حوادث رکنا: حادثه سقوط خودرو پراید از بالای کوه در کنارگذر تونل حیران واقع در جاده اردبیل - آستارا موجب فوت یک گردشگر و مصدوم شدن چهار فرد دیگر شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از محل وقوع این حادثه Incident تصریح کرد: به دلیل استقرار نامناسب خودروی پراید بدون سرنشین از بالای کوه سقوط Fall می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد غیبتی افزود: سقوط خودرو بعد از عبور از بالای سر مسافرانی که در دامنه کوه مشغول خوردن ناهار بودند موجب فوت یک زن ۴۵ ساله و مصدومیت چهار تن دیگر می‌شود.

وی تأکید کرد: این حادثه در کنارگذر تونل حیران به وقوع پیوسته و مصدومان به بیمارستان نمین منتقل شده‌اند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان دو مصدوم به صورت سرپایی درمان شده و دو فرد دیگر برای تکمیل درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافته‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident سقوط Fall اخبار حوادث تعطیلات نوروزی خودرو مجروح کشته مصدوم فیلم من زندگی عکس خواستگاری مرد قتل مشهد سیاه اشتباه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰۶:۰۶ امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با یک سرنشین به هنگام حرکت با قیمت عقب تریلر برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت برخورد قسمت جلوی پرشیا در قسمت عقب تریلر گرفتار و اتاقک خودرو تا حدودی تخریب شده بود، گفت: آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده که مردی ۴۹ ساله بود را از خودرو خارج کردند.

به گفته وی، بدلیل شدت جراحات وارده این فرد جان باخت.

ملکی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور پایتخت در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • دهکده تورستی گیلده در گردنه حیران (فیلم)
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • دهکده تورستی گیلده در گردنه حیران + فیلم
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا