Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیدوارم سال 97 سال بسیار بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته به خصوص سال 96 که پر از اتفاقات تلخ و ناگوار بود، باشد و امیدوارم سال به سال همه خوشبخت باشند.

علیرضا آرا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره وضعیت سینمای ایران در سال گذشته گفت: از نظر من سینمای ایران در سال 96 سینمای قابل دفاعی بود و این را می توان از آثار خوبی استنباط کرد که در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فیلم‌های جشنواره سی و ششم فیلم فجر ادامه داد: 15 فیلم در این دوره دیده ام و فیلم های خوب کم نبودند، من با سلیقه و نظر شخصی خودم 3 فیلم را بیشتر از سایر فیلم ها دوست داشتم. تنگه ابوقریب بهرام توکلی، مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی و اثر سرو زیر آب از فیلم هایی بودند که آن ها را دوست داشتم.


وی درباره این که بازی کدام یک از بازیگران در جشنواره سی و ششم فیلم فجر او را جذب کرده است اظهار کرد: بازی خوب در این دوره بسیار زیاد دیدم و درخشان تر از سال های قبل شاهد بازی های خوبی بودیم جواد عزتی و امیر جلیلی ، فرهاد اصلانی، نوید محمدزاده و بازی کوتاه شهرام حقیقت دوست در سرو زیر آب را دوست داشتم.

این بازیگر درباره جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر که پشت سر گذاشته شد بیان کرد: از یک نظر سالن ها خلوت تر و تفکیک شده و شلوغی کمتر شده بود ، اما برنامه ریزی جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان یک اشتباه بزرگ داشت ، در ده روز جشنواره هنرمندان به اصحاب رسانه برای مطرح شدن حرف هایشان و رسانه ها برای تولید محتوا به هنرمندان نیاز داشتند و جدایی این دو از هم اشتباه بود.


آرا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز 97 خاطرشان کرد: امیدوارم سال 97 سال بسیار بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته به خصوص سال 96 که پر از اتفاقات تلخ و ناگوار بود، باشد و امیدوارم سال به سال همه خوشبخت باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سوئد، پلیس سوئد برای تجمع قرآن‌سوزی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که روز گذشته در مالمو برگزار شد مجوز صادر کرد.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، مردی که پرچم رژیم صهیونیستی را بر دوش خود انداخته، در کنار این زن ایستاده است.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد