Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-30@08:26:56 GMT

5 کشته و مجروح در سقوط یک خودرو در گردنه حیران

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۲۰۱

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از محل وقوع این حادثه تصریح کرد: به دلیل استقرار نامناسب خودروی پراید بدون سرنشین از بالای کوه سقوط می‌کند.

فرهاد غیبتی افزود: سقوط خودرو بعد از عبور از بالای سر مسافرانی که در دامنه کوه مشغول خوردن ناهار بودند موجب فوت یک زن ۴۵ ساله و مصدومیت چهار تن دیگر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: این حادثه در کنارگذر تونل حیران به وقوع پیوسته و مصدومان به بیمارستان نمین منتقل شده‌اند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان دو مصدوم به صورت سرپایی درمان شده و دو فرد دیگر برای تکمیل درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافته‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان اردبیل خودرو فوت بیمارستان درمان تصادف حوادث سقوط خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت

یک خودروی پژو جاده اراک-قم، کیلومتر یک محور آشتیان به پایین پل سقوط کرد و این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان، علیرضا شهر جر دی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: ️با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پژو از پل در جاده اراک-قم، کیلومتر یک محور آشتیان، عوامل پایگاه امداد جاده‌ای دو راهی آشتیان به فوریت محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک خودروی پژو جاده اراک-قم، کیلومتر یک محور آشتیان به پایین پل سقوط کرد و این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره محبوس شدن سرنشینان در خودرو افزود: عملیات نجات در ساعت ۷:۱۵ صبح امروز جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ آغاز شد و ️افراد حادثه‌دیده شامل راننده‌ی خودرو و چهار سرنشین با استفاده از ست هیدرولیک توسط امدادگران هلال‌احمر رهاسازی شدند.

شهر جر دی تصریح کرد: این عملیات با موفقیت رأس ساعت ۰۸:۵۰ دقیقه امروز به پایان رسید و مصدومین برای انتقال به بیمارستان توسط بالگرد تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 740282

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۲۱ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان
  • سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۵ نفر مصدوم بر جا گذاشت
  • سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره (فیلم)
  • 45 کشته به علت سقوط اتوبوس از پلی در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه
  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • دهکده تورستی گیلده در گردنه حیران (فیلم)
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی