Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:40:48 GMT

تور جهانی تنیس روی میز؛ احمدیان به فینال رسید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۵۸۵

تور جهانی تنیس روی میز؛ احمدیان به فینال رسید

تهران - ایرنا - «امین احمدیان» عضو تیم تنیس روی میز جوانان ایران به فینال تور جهانی تونس راه یافت و «امیررضا عباسی» به مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش ایرنا؛ امشب (جمعه) در ادامه مسابقات تور جهانی تونس و در بخش انفرادی رده سنی جوانان «امین احمدیان» در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف مجارستانی رفت.
احمدیان در حالی که سه بر یک از حریف قدرتمند خود عقب بود در نهایت به پیروزی ارزشمند 4 بر 3 رسید و جواز حضور در فینال را کسب کرد تا برای کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی به مصاف نماینده هند برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی «امیررضا عباسی» مقابل نماینده هند شکست خورد و به مدال برنز اکتفاء کرد.
با این اوصاف، «امین احمدیان» جوان اول تنیس روی میز ایران و «شاه مانوش» دیدار نهایی بخش انفرادی رده سنی جوانان تور جهانی تونس را برگزار می کنند.
شگفتی بزرگ این مسابقات حذف «تاکار» از هند و دارنده رنکینگ 2 فدراسیون جهانی تنیس روی میز با قبول شکست برابر حریفی از صربستان بود.
ورزشی**3783*شبس*1488 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش هاي راكتي تنيس روي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا