Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:29:48 GMT

انتقاد محسن رضایی از وضع حمل و نقل ریلی کشور +عکس

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۵۹۱

انتقاد محسن رضایی از وضع حمل و نقل ریلی کشور +عکس

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم پیشرفت کافی در بخش حمل و نقل ریلی را یکی از عوامل آمار بالای تلفات جاده‌ای و مانعی برای رشد گردشگری داخلی دانست.

به گزارش مشرق، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از عدم پیشرفت کافی در بخش حمل و نقل ریلی انتقاد کرد و این مشکل را یکی از عوامل آمار بالای تلفات جاده‌ای و مانعی برای رشد گردشگری داخلی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در اینستاگرم نوشت:

"نوروز در قطار"

سالانه در تصادفات جاده ای، نزدیک به ۱۹هزار نفر کشته و بیش از چند ده هزار تن مجروح می شوند. یکی از دلایل این وضع این است که حمل و نقل ریلی ما پیشرفت نداشته است.

درکشورهای پیشرفته، بخش مهم انتقال بار و مسافر با راه آهن انجام می‌شود که آمار خسارات جانی و مالی آن فوق‌العاده پایین است. البته سرعت قطارها هم معمولا تا سیصد و پنجاه کیلومتر درساعت می رسد. ناگفته نماند که درسیاست‌های کلی برنامه ششم از دولت و مجلس خواسته شده بود به گسترش راه آهن اولویت دهند. نوروز با خانواده به خوزستان رفتیم. دربازگشت، ساعت یک و نیم بعد از ظهر از اندیمشک حرکت کردیم و ساعت ۳ و نیم صبح به تهران رسیدیم.

تصور کنید اگر قطار سریع السیری در ایران وجود داشت که مسیر ۱۴ ساعته تهران- اندیمشک را ۵ ساعته طی می‌کرد، چه تحولی در انتظار صنعت گردشگری داخلی بود."

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

به نظر من قطعاً حکم اعدام ⁧ #توماج_صالحی⁩ در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. ‏اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. ‏خوانندگی و افساد فی الارض؟!

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !