Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:22:38 GMT

حضور حدود ۳۳ هزار زائر لحظه تحویل سال در یادمان شلمچه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۶۸۱۷

حضور حدود ۳۳ هزار زائر لحظه تحویل سال در یادمان شلمچه

اهواز ـ مسئولی یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:حدود ۳۳ هزار نفر زائر راهیان نور لحظه تحویل سال در شلمچه حضور داشتند.

سرهنگ علی بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سپاه ۱۳ نقطه یادمانی دارد که از این تعداد هفت یادمان در اختیار سپاه حضرت ولیعصر (عج)، سه یادمان در اختیار ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و یک یادمان هم در دشت آزادگان شهید سبحانی در اختیار نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۵۰۰ کیلومتر خطوط مرز استان تمام نقاط یادمانی محسوب می شود ولی نقاطی به عنوان نقطه یادمانی هستند که اکنون حضور کاروان های راهیان نور را داریم.

مسئول یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تمام یادمان ها و شهدا یکی هستند و هر نقطه ای شاهد تردد زائران راهیان نور است؛ با این حال یادمان هایی مثل شلمچه، فتح المبین و طلائیه به تناسب آمار بیشترین حضور زائران راهیان نور را دارند.

سرهنگ بروجردی بیان کرد: بر اساس آمار چند روز قبل فقط در فکه ۲۱ هزار زائر راهیان نور حضور پیدا کرده بودند و همچنین بر اساس آمار اولیه اعلامی در لحظه سال تحویل ۳۳ هزار نفر زائر در شلمچه حضور داشتند.

وی عنوان کرد: راهیان نور و این چراغ پرفروغ سپاه مقدس که منشأ روحیه جهاد و شهادت و درس آموختن در این مکتب است؛ از زمان کلید خوردن راهیان نور بیش از ۲۵ سال است که در خدمت آنها هستیم.

مسئول یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: تأثیر راهیان نور را در تمام اقشار می بینیم و نسل اول، دوم یا سوم انقلاب همه برای راهیان نور می آیند.

سرهنگ بروجردی عنوان کرد: نسل سوم که نه انقلاب و نه دفاع مقدس را دیده با یک هجمه به تمام معنای حملات سایبری، کامپیوتر، فضای مجازی و جنگ نرم روبرو است و با این موارد دست و پنجه نرم می کند ولی خدا را شکر دانشجویان و دانش آموزان بر اساس اعلام خودشان در رزمایش های شبانه برگزاری در پادگان ها و دیگر ایام به ما می گویند: تازه فهمیدیم دفاع مقدس چه بوده و رزمندگان چه کاری انجام داده اند.

وی یادآور شد: در سال های گذشته بر اساس آمار دریافتی وزارت آموزش و پرورش بالای ۶۰ الی ۷۰ درصد تخلفات کاهش پیدا کرده است.

به گفته مسئولی یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، مهمانان خارجی هم داریم که از تمام مذاهب هستند؛ یهودی، مسیحی، بودایی و غیره می آیند که آمار آنها کم نیست؛ چند روز پیش در شلمچه یک فرد اتریشی که در کار بازرگانی بود میان زائران حضور پیدا کرده و محبت خود را به راهیان نور ابراز و از تأثیرگذاری های این کاروان ها گفت.

سرهنگ بروجردی در پایان یادآور شد: پیامک هایی که دانش آموزان می فرستند ما را متوجه تأثیرگذاری روی نسل سوم می کند؛ دفاع مقدس که با خون های پاک آبیاری شده تأثیر خاصی روی تمام اقشار جامعه دارد و دفاع مقدس و اکنون راهیان نور در یک جمله کوتاه کارخانه انسان سازی است.

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور راهیان نور 97 سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان مجله ایران مهر بوشهر نوروز نوروز 97 گردشگری حوادث چهارشنبه سوری شهرکرد گرگان مسافران نوروزی کرمانشاه مشهد اردوهای راهیان نور خرم آباد سقوط هواپیمای ترکیه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اقبال شاکری استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از شهر جدید هشتگرد با نام جدید "مهستان" گفت: بخشی از اراضی ساخته شده در این منطقه مربوط به اراضی می‌شود که مردم از شرکت عمرانی شهر هشتگرد خریداری کرده‌اند و بخش دیگر آن ساخت و سازهایی است که توسط شرکت عمرانی هشتگرد درحال انجام است و حدود ۱۱ هزار واحد از این واحدهای مسکونی تا ۶ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از این ۱۱ هزار واحد، حدود ۷ هزار واحد آن تا پایان اردیبهشت ماه تحویل داده می‌شود، خاطر نشان کرد: ۸۰ واحد از واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مجتمع‌ها قرار دارد که امیدواریم تا پایان اردیبهشت تحویل داده شود.

شاکری اضافه کرد: حدود ۴ هزار واحد ساختمان درهفته دولت (شهریور) واگذار می‌شود که ۲۰ واحد از این اراضی مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیرمی‌شود. در تلاش هستیم تا پایان شهریور سال جاری کل واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع در هشتگرد تحویل داده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شهر جدید مهستان براساس طرح تفصیلی، حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را در خودش جای دهد. در حال حاضر جمعیت این منطقه حدود ۲۰۰ هزار نفر است. این منطقه دارای مجتمع های رفاهی، ورزشی، آموزشی و مسجد و یک واحد نیروی انتظامی در آن مستقر است. فضای سبز قابل توجهی دارد، مسیرهای دسترسی به معابر و شریان‌های داخلی شهر برقرار و در حال تکمیل است.

وی تاسیس ایستگاه مترو را از دیگر مزیت‌های اضافه شده به این منطقه دانست و یادآور شد: هنوز شرکت متروی تهران مدیریت آن را بر عهده نگرفته است و توسط شرکت عمرانی هشتگرد اداره می‌شود و در طول روز حدود دو هزار نفر را جابه جا می‌کند. فاصله حرکت قطارهای این لاین حدود یک ساعت و نیم است و هنوز خطوط تاکسی یا ون یا اتوبوس درنظر گرفته نشده است.

شاکری با ابراز امیدواری از اینکه شرکت مترو تهران و حومه این بخش را تحویل بگیرد، تاکید کرد: برای توسعه این منطقه نیاز است چند نکته مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که در فصول مختلف سال نیروی کار برای ساخت و سازها کم می‌شود به منظور به کارگیری از اتباع خارجی لازم است نیروی انتظامی با کارگاه‌های ساخت و ساز همکاری کند تا کارگران مورد نیاز کارگاه‌ها تامین شوند؛ ضمن آنکه باید میان نظام مهندسی و مسکن نهضت ملی از جهت بکارگیری مجری ذی صلاح همکاری‌های بیشتری صورت گیرد تا هزینه اضافی به مردم تحمیل نشود.

کد خبر 6085506

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری