Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان که در کنفرانس خبری در رُم پایتخت ایتالیا سخن می‌گفت، درباره حضور نیرو‌های ترکیه در منطقه عفرین در سوریه ابراز داشت: «آلمان اشغال همیشگی عفرین توسط نیرو‌های ترکیه را نخواهد پذیرفت.»

وزیر امور خارجه آلمان که به همراه آنجلینو آلفانو همتای ایتالیایی خود در کنفنرانسی خبری شرکت داشت گفت: «اشغال بخش‌هایی از سوریه (توسط نظامیان ترکیه)‌که در نزدیکی مرز ترکیه است، مسائلی را بوجود می‌آورد که به حقوق بین الملل مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نظر خود را صریحا در این مورد بیان کرده است.»

آنجلینو آلفانو وزیر امور خارجه ایتالیا نیز گفت: «هجوم نیرو‌های ترکیه (به منطقه عفرین) باعث افزایش نگرانی‌ها شده است علی الخصوص در زمینه انرژی در منطقه شرق مدیترانه که از نظر وی برای ایتالیا دارای اهمیت فوق العاده‌ای است.»

روز جمعه خبرگزاری دولتی ترکیه اعلام کرد نظامیان ترکیه به همراه جنگجویان متعلق به معارضان دولت سوریه چهار روستا واقع در جنوب شهر عفرین را به اشغال خود در آورده اند و در آنجا در حال انجام عملیات نظامی برای بیرون راندن چریک‌های کُرد سوری هستند.

انتهای پیام/

سخنان وزیر خارجه آلمان در کنفرانس خبری در ایتالیا درباره اشغال عفرین توسط ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا آلمان ترکیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات هول شدن چهره سیاسی برای بوسیدن خانم!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان هنگام استقبال از جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا در بیروت گاف عجیبی داد و به اشتباه با یک زن دیگر روبوسی کرد. میقاتی که در مقابل پله‌های هواپیما ایستاده بود تصور کرد که یکی از زنان دیپلمات ایتالیایی، جورجیا ملونی است و به گرمی از او استقبال کرد، اما لحظاتی بعد به او گفته شد که این زن نخست وزیر ایتالیا نیست. این لحظات که در اروپا به شدت انعکاس داشته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست
  • فیلم| گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • لحظات هول شدن چهره سیاسی برای بوسیدن خانم!
  • کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر
  • ایتالیا: با اعزام نیروی ناتو به اوکراین مخالفیم
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد