Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:36:49 GMT

تشدید نظارت بر واحدهای خبازی در ایام نوروز در هرسین

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۷۰۶۵

تشدید نظارت بر واحدهای خبازی در ایام نوروز در هرسین

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان هرسین از تشدید نظارت بر واحدهای خبازی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی جادریان رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان در گفتگو با دیوانگاه  هرسین اظهار داشت: توسط کارشناسان اداره صنعت ،معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ازکلیه واحدهای خبازی شهرهرسین بازرسی بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدیدها ضمن تذکرات لازم به متصدیان واحدهای خبازی مبنی بررعایت دقیق ساعات کاری ،خودداری ازتعطیلی خودسرانه،رعایت موازین بهداشتی وپخت نان باکیفیت تاکی دشد.

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان تصریح کرد:  در ادامه خاطر نشان کرد :همچنین تعدادچند واحد خبازی متخلف شناسایی که علاوه بر کسرسهمیه آرد پرونده آنان جهت صدور حکم لازم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال خواهد شد.

جادریان در پایان ازهمشهریان گرامی در خواست کرد : درصورت مشاهده تخلف ازسوی خبازیها مراتب رابا شماره تلفنهای 124ستادخبری اداره صنعت،معدن وتجارت درمیان بگذارند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد