Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های الوصل و شباب در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود الوصل به پایان رسید و این تیم جواز حضور در فینال را به دست آورد. نکته مهم اما جنجالی بود که در دقایق پایانی این مسابقه رخ داد.

در حالی که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود الوصل دنبال می شد، داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت، در این هنگام توپ به کنار زمین آمد و وقتی مهدی علی سرمربی شباب خواست توپ را با دست بردارد، بازیکن الوصل تکل زد تا توپ را از آن خود کند اما به صورت ناخواسته به سرمربی الشباب برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکل سبب زمین خوردن شدید مهدی علی شد و جنجال درست کرد.

بازیکن الوصل در این هنگام سمت سرمربی سابق تیم ملی امارات رفت تا از او عذرخواهی کند اما این مربی دست او را پس زد و این عذرخواهی را قبول نکرد. 

از این رو مهدی علی با لحنی عصبانی به کنفرانس خبری بعد از بازی رفت و این جملات را بر زبان آورد: «من دوست نداشتم به کنفرانس خبری بیایم. ما در این بازی فوتبال و روحیه جوانمردی ندیدیم. فقط به احترام شما خبرنگاران آمدم تا این جملات را بگویم و بروم.»

بعد از این صحبت های مهدی علی شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت در تحلیل اتفاقات بازی به سرمربی الشباب حمله کرد. کارشناس تلویزیونی این برنامه با ناراحتی زیاد صحنه ای را پخش کرد که بازیکن الوصل برای عذرخواهی به سمت مهدی علی رفت و او درخواستش را رد کرد. این کارشناس خطاب به مهدی علی اعلام کرد روحیه جوانمردی این نیست که وقتی بازیکن می خواهد عذرخواهی کند، شما او را هل و برخورد ناشایست انجام بدهی.

 

همین مساله جو وحشتناکی را علیه مهدی علی در فضای مجازی ایجاد کرده است. بسیاری از اهالی فوتبال در امارات توییت هایی را با هشتگ هایی علیه سرمربی سابق تیم ملی امارات منتشر کرده اند. جالب اینکه بازیکنان الشباب نیز حمایتی از مربی خود انجام ندادند.

از این رو با توجه به اینکه داور به بازیکن الوصل با وجود ناخواسته بودن کارش کارت قرمز نشان داده بود، باشگاه زردپوش امارات با ارسال نامه ای به فدراسیون این کشور خواهان بخشش این کارت قرمز و حضور او در بازی فینال شده است.

همچنین بازیکن الوصل که نقش اول این اتفاقات بود نیز در توییتی ضمن تبریک به هواداران تیمش، اعلام کرد که اگر اشتباهی کند معذرت می خواهد و قصد و غرضی نداشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیمه نهایی جام حذفی بازی زمین فوتبال شبکه تلویزیونی فضای مجازی تیم ملی الشباب تیم ملی امارات الوصل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش ورزش سه، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگهر در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم. برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

او ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم