Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@12:33:44 GMT

ربیع خواه احتمالا دوباره به ترکیب بازمی گردد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۷۵۱۴

ربیع خواه احتمالا دوباره به ترکیب بازمی گردد

بازیکن جنجالی پرسپولیس بعد از انتقادات فراوان در پی باخت سرخ ها در داربی، سرانجام نیمکت‌نشین شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بیع خواه بازیکن جنجالی پرسپولیس بعد از انتقادات فراوان در پی باخت سرخ ها در داربی، سرانجام نیمکت‌نشین شد.

این بازیکن که در میان خریدهای پر آوازه‌ی پرسپولیس در فصل گذشته به عنوان یک بازیکن گمنام به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود، در ادامه از خلا این تیم در فاز دفاعی به بهترین شکل سود برد و یکی از باثبات‌ترین بازیکنان سرخپوش لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی غیرنمایشی در کنار رفتار بدون حاشیه از سوی این هافبک باعث شد تا علیرغم کیفیت فنی قابل قبول هرگز نتواند در جلد یک ستاره در نگاه هواداران و کارشناسان قرار گیرد. انتقادات پردامنه به سمت این بازیکن البته هر بار با پاسخ محکمی از سوی برانکو ایوانکوویچ همراه شد تا جایی که سرمربی کروات پرسپولیس در جنجالی‌ترین اظهارنظرش اعلام کرد ربیع خواه چون اهل ژل زدن نیست و در رسانه‌ها حاضر نمی‌شود اینگونه مورد انتقاد قرار گرفته است.

محسن ربیع‌خواه بعد از انتقادات فراوان در پی باخت پرسپولیس در داربی، سرانجام نیمکت‌نشین شد.

در تمرین فردای داربی هواداران پرسپولیس به محسن ربیع خواه اعتراض کردند و در تمرین شعارهایی علیه او دادند. محسن از این اتفاق تا جایی ناراحت شد که به برانکو گفت در بازی با الوصل به او بازی ندهد و سرمربی تیم پرسپولیس هم وقتی شرایط روحی و روانی این بازیکن را دید تصمیم گرفت در بازی با الوصل او را از لیست اصلی تیمش بیرون بکشد.

پرسپولیس بدون او هر دو بازی رفت و برگشت را از الوصل برد. با این حال دو بازی آینده دو فرصت پیش روی برانکو خواهد بود که این بازیکن را به ترکیب اصلی برگرداند.

در دیدار نهم فروردین با سایپا، جلال حسینی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب است و در بازی سیزده فروردین با نسف قارشی هم شجاع خلیل‌زاده غایب خواهد بود. برانکو این فرصت را دارد در هر دو بازی ماهینی را عقب بیاورد و ربیع‌خواه را به ترکیب برگرداند. آیا او این کار را می‌کند یا سرانجام به نوراللهی بازی می‌دهد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ شجاع خلیل زاده احمد نوراللهی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران حسین ماهینی سرمربی پرسپولیس شجاع خلیل زاده محسن بیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود