Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سارق حرفه ای وقتی پس از دستگیری سوار بر خودروی پلیس شد، خودش را پشت فرمان ماشین پلیس رساند تا فرار کند که با شلیک پلیس به پایش تسلیم شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت Stealing خودرو پژو پارس سفید رنگ در اهواز شدند و تحقیقات برای دستگیری سارق خودرو کلید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در تحقیقات پلیسی پی بردند که سارق جوان به همدستی یک دختر با پرسه زنی در خیابان های آبادان دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زنند.
همین کافی بود تا ماموران گشت های پلیسی را در دستور خود قرار دادند و در نخستین روز فروردین ماه امسال پی بردند که خودروی پژو پارس سرقتی بدون پلاک در خیابان اروسیه آبادان در حال پرسه زنی است.


بدین ترتیب تیم گشت پلیسی به محل اعزام شد و سارق جوان با دیدن خودروی پلیس تصمیم به فرار Escape گرفت و تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.
سارق جوان که قصد تسلیم شدن نداشت در زمان فرار با چند موتور سیکلت و خودرو برخورد کرد که در پایان با سرعت زیاد به خودروی سمند برخورد کرد و در ادامه خودروی سرقتی در کنار خیابان متوقف شد اما دزد The Thief حرفه ای در ادامه از خودرویش پیاده شد و به سمت خودروی تیبا رفت و با تهدید راننده پراید خواست تا به فرارش ادامه دهد که ماموران موفق به دستگیری وی شدند.
سارق فراری در این مرحله زمانیکه قصد سوار شدن بر خودروی پلیس را داشت در چشم بهم زدنی خودش را پشت فرمان خودروی پلیس رساند و تصمیم به فرار گرفت که ماموران در این مرحله با استفاده ازقانون Law به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت پای متهم کردند.
در این سناریوی که راننده سمند و چند جوان موتور سوار که در تعقیب و گریز پلیسی مجروح شده بودند همراه متهم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند دختر جوان که همدست سارق حرفه ای بوده با استفاده از شلوغی خیابان ، در زمان درگیری همدستش با ماموران پا به فرار گذاشته است.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست سارق 35 ساله در دستور کار ماموران قرار دارد و متهم اصلی نیز پس از درمان در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران / همه به وحشت افتادند + تصاویر

این دزد پول های امام زاده را می دزدید+ عکس

فتوای خنده دار مفتیان عربستان درباره خوردن آجیل در نوروز +عکس

مرگ نوزاد 4 ماهه در چادر نوروزی / خانواده در حال شنا بودند

انفجار شدید در اسکان چادرهای طبیعت سرابله / تا کنون 2 نفر کشته شده اند

واکنش آقای بازیگر ایرانی به ماجرای ارتباطش با خانم بازیگر + فیلم

راز تار مو در اتاق خواب عروس خانم چه بود؟ / لیلا در شب عروسی اش چه کرده بود !

زیبایی خانم منشی مدیرعامل مهسا را داغون کرد

بازیگر مشهور به 10 ماه زندان محکوم شد

سرزده به خانه رفتم ماشین مرد پراید سوار را دیدم اما عطیه تنها بود!

ازدواج سیاه نرگس 7 ساله با پسری 15 ساله

زن جوان در اتاق مدیر متاهل شرکت تسلیم رفتار بیشرمانه شد / توبه کردم!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث پلیس تعقیب و گریز عکس آبادان سمند سارق حرفه ای دستگیری سارق حرفه ای پژو پارس خودروی پلیس فیلم عکس من زندگی خواستگاری رامسر سرقت مشهد تهران سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان