Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:53:37 GMT

450 تن ميوه درقم توزيع شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۰۷۵۷۷

450 تن ميوه درقم توزيع شد

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا- رئيس سازمان جهاد کشاورزي قم، با بيان اينکه براي تنظيم بازار شب عيد و تامين ميوه ايام نوروز تاکنون 450 تن ميوه توزيع شده است گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته وضعيت بازار شب عيد امسال نسبت به سال گذشته مناسبت تر و متعادل تر بوده است.

محمدرضا طلايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: برنامه ريزي براي تامين ميوه شب عيد و بازار ميوه در ايام نوروز از بهمن ماه 96 آغاز و 850 تن در سردخانه هاي استان ذخيره سازي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از ذخيره سازي 350تن سيب درختي، 500 تن پرتقال مرغوب، يکهزار و 73 تن انواع برنج، 310 تن مرغ منجمد، 20 تن گوشت قرمز براي تنظيم بازار شب عيد نوروز در قم خبر داد و گفت: در روزهاي پاياني سال 96 شاهد افزايش قيمت گوشت قرمز در بازار قم بوديم که با توزيع مناسب وضعيت بازار مديريت شد به گونه اي که هم اکنون بازار از تعادل مناسبي برخوردار است.
طلايي با اشاره به قيمت مصوب مواد غذايي عرضه شده در ايام نوروز، ادامه داد: برنج دانه بلند هندي به قيمت مصوب هرکيلو 56 هزار ريال براي مصرف کننده، برنج هندي دانه کوتاه به قيمت هرکيلو 26 هزار ريال ، برنج تايلندي به قيمت هر کيلو 39 هزار ريال و قيمت هر شانه تخم مرغ در فروشگاه هاي منتخب زنجيره اي استان 126 هزار ريال،قيمت هر کيلو پرتقال عرضه شده در غرفه هاي تنظيم بازار ميوه شب عيد را 18 هزار ريال و قيمت هر کيلو سيب را 22 هزار ريال است.
وي با بيان اينکه شکر نيز متناسب با نياز بازار عرضه مي شود گفت: تيم هاي بازرسي استان به صورت روزانه غرفه هاي عرضه ميوه و وضعيت توزيع اقلام پرمصرف را ارزيابي و در کمترين زمان نسبت به توزيع با برنامه ريزي مناسب بر اساس نياز بازار اقدام مي شود.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي قم با اشاره به استقبال مردم از غرفه هاي توزيع ميوه تنظيم بازار عيد در اين استان ادامه داد: با ذخيره سازي مناسب، هيچ گونه کمبودي در مورد تامين اقدام پرمصرف تا پايان تعطيلات نوروز امسال وجود نخواهد داشت.
32 غرفه در سطح شهر قم اقدام به توزيع ميوه شب عيد مي نمايند.
7404/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۰۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول